Ik zit hier met een BE6-2 die geen toetsenbord meer wil herkennen . Enige wat ie doet is piepen als een idioot tot ik de plug van het toetsenbord eruit trek . meerdere heb ik er geprobeerd , maar niks helpt . Nou was ik al teruggegaan naar de winkel , en daar werkte het weer wel , dus kon men mij daar niet helpen . Jullie wel ?
ken dat gezeik..
je comp goed aarden.
je comp goed aarden.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Heb je nog garantie?
Als je dat niet hebt zou ik even zoeken waar de zekering/poly-fuse zit (moet aangegeven zijn in je mainboard-boekje, anders moet je 'm kunnen vinden, aanduiding F en dan een nummer) en even de soldeerpuntjes aantippen met een soldeerbout (maximaal 25 watt, niet zo'n soldeerpistool).
Als je dat niet hebt zou ik even zoeken waar de zekering/poly-fuse zit (moet aangegeven zijn in je mainboard-boekje, anders moet je 'm kunnen vinden, aanduiding F en dan een nummer) en even de soldeerpuntjes aantippen met een soldeerbout (maximaal 25 watt, niet zo'n soldeerpistool).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Ik ben er al uit , het mobo was kaduuk en dat kwam door de kast . Zitten van die kut bruggetjes op waar je je mobo op moet schroeven . Die dingen zijn van dusdanige afmeting dat er sluiting is ontstaan . Ik heb al een nieuw mobo gekregen omdat ie het net wel niet deed in de winkel .
Ze hebben ook meteen het punt waarop ie sluiting maakte geisoleerd en dat allemaal gratis en voor niks . Mocht iemand van Mycom Eindhoven dit lezen , ik gooi de volgende keer wel wat in de fooienpot aangezien de rij beneden om te pinnen iets te groot was . :):):)