ik weet niet precies in welk forum et hoort,
maar omdat het om perl,php,apache enz. gaat,
zet ik het maar hier.
Jullie herinneren je vast nog wel de google quicksearch (of hoe dat heette) dat je met google kan zoeken vanuit je adresbalk in IE.
Ik heb duz nog een serie van die dingetjes gemaakt voor:
apache
perl
php
got
google (voor wie em nog niet had)
Klik om ze te downen.
gebruik:
apache multiviews
php fopen
etc. etc....
LET OP! ik heb dit alleen getest op XP/IE 6.0 getest en omdat ze geexport zijn met xp werkt het NIET met 98. ik kijk vanavond wel effe of ik ze voor 98 ook kan fixen. Ik ben niet aansprakelijk voor welke schade dan ook die wordt veroorzaakt door een van deze files! Het gebruik ervan is op eigen risico!
PS als iemand nog ideetjes heeft voor andere manuals... ik hoor het wel van je (icq,msn,mail zie profiel)
maar omdat het om perl,php,apache enz. gaat,
zet ik het maar hier.
Jullie herinneren je vast nog wel de google quicksearch (of hoe dat heette) dat je met google kan zoeken vanuit je adresbalk in IE.
Ik heb duz nog een serie van die dingetjes gemaakt voor:
apache
perl
php
got
google (voor wie em nog niet had)
Klik om ze te downen.
gebruik:
apache multiviews
php fopen
etc. etc....
LET OP! ik heb dit alleen getest op XP/IE 6.0 getest en omdat ze geexport zijn met xp werkt het NIET met 98. ik kijk vanavond wel effe of ik ze voor 98 ook kan fixen. Ik ben niet aansprakelijk voor welke schade dan ook die wordt veroorzaakt door een van deze files! Het gebruik ervan is op eigen risico!
PS als iemand nog ideetjes heeft voor andere manuals... ik hoor het wel van je (icq,msn,mail zie profiel)