voorbereidingen en tussentijdse veranderingen zijn in [topic=441155] terug vinden
Na 2 weekjes flink bezig te zijn geweest met m'n case is ie nu bijna helemaal af. Het enige wat nu nog erin moet is een plaatje plexiglas maar dat maakt voor het totaal beeld niet veel uit.
Maar goed. jullie willen natuurlijk pics zien dus post ik die natuurlijk ff.
Eerst even een pic van hoe ie was voordat ik er aan begonnen was.

m'n case zoals ik uhm nu hier heb staan. in volle glorie incl. m'n gister binnengekregen blauwe ccfl's. Zitten er 2 in nu)

Nog een pic maar dan iets meer van de zijkant. Het enige wat ik achteraf zou veranderen is het woord Enzyme iets lagen maken.. nu staat ie iets hoger als het logo helaas.

even een close-up. waarbij je mooi ut msi koelblokje ziet en m'n koeler, die binnenkort vervangen gaat worden door een Vulcano 7+

nog een close-upje

Ten slot ook nog even wat pics bij daglicht en zonder ccfl's erin.
Mijn kassie, nog zonder cffl en ook nog geen fanguard erop. Zoals je ziet heb ook gelijk maar ff de frontjes van m'n cd-roms mee genomen. Ik moet nou alleen nog iets doen aan die witte wieltjes

En nog een laatste pic van de voorkant van m'n kast

Ik zal nog ff opsommen wat ik allemaal heb gemod.
- blowhole bovenin die warme lcuht weg zuigt
- blowhole onder (zit achter de voor kap) die lucht blaast
- Enzyme logo eruit gehaald.
- blauwe ccfl's erin gedaan.
- wat isolatie tape om de kabels heen zodat ze iets ronder worden.
Dat was het zo'n beetje. Het volgende wat ik nu nog ga doen is ff een zwart toetsenbord bestellen en ik ga ook nog de kappen van m'n beeldscherm spuiten in dezelfde kleur als m'n kast. Matt zwart dus.
Zelf ben ik zeer te vreden over deze cm aangezien ik echt 2 linker handen heb.
feedback plz
Na 2 weekjes flink bezig te zijn geweest met m'n case is ie nu bijna helemaal af. Het enige wat nu nog erin moet is een plaatje plexiglas maar dat maakt voor het totaal beeld niet veel uit.
Maar goed. jullie willen natuurlijk pics zien dus post ik die natuurlijk ff.
Eerst even een pic van hoe ie was voordat ik er aan begonnen was.

m'n case zoals ik uhm nu hier heb staan. in volle glorie incl. m'n gister binnengekregen blauwe ccfl's. Zitten er 2 in nu)

Nog een pic maar dan iets meer van de zijkant. Het enige wat ik achteraf zou veranderen is het woord Enzyme iets lagen maken.. nu staat ie iets hoger als het logo helaas.

even een close-up. waarbij je mooi ut msi koelblokje ziet en m'n koeler, die binnenkort vervangen gaat worden door een Vulcano 7+

nog een close-upje

Ten slot ook nog even wat pics bij daglicht en zonder ccfl's erin.
Mijn kassie, nog zonder cffl en ook nog geen fanguard erop. Zoals je ziet heb ook gelijk maar ff de frontjes van m'n cd-roms mee genomen. Ik moet nou alleen nog iets doen aan die witte wieltjes

En nog een laatste pic van de voorkant van m'n kast

Ik zal nog ff opsommen wat ik allemaal heb gemod.
- blowhole bovenin die warme lcuht weg zuigt
- blowhole onder (zit achter de voor kap) die lucht blaast
- Enzyme logo eruit gehaald.
- blauwe ccfl's erin gedaan.
- wat isolatie tape om de kabels heen zodat ze iets ronder worden.
Dat was het zo'n beetje. Het volgende wat ik nu nog ga doen is ff een zwart toetsenbord bestellen en ik ga ook nog de kappen van m'n beeldscherm spuiten in dezelfde kleur als m'n kast. Matt zwart dus.
Zelf ben ik zeer te vreden over deze cm aangezien ik echt 2 linker handen heb.
feedback plz
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky