Zomaar eens wat enzo :-)

Pagina: 1
Acties:

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-03 09:01

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Topicstarter
Mijn complimenten voor het informeren over allerhande server en netwerk statusmeldingen en dan met name ook het goed bijhouden ervan :).

Door de frequetie van wijzigingen zou het misschien aardig zijn om standaard de volgorde van de reakties op "nieuwste eerst" te zetten. De eerste reakties hebben hier juist veelal meer betrekking op de oudste meldingen.

Het zou al betrekkelijk eenvoudig opgelost kunnen worden door op de frontpage de ^&t= toe te voegen aan de link (zoals de link die ik hierboven opgenomen heb).

ff niets

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Ik denk dat dat niet zo makkelijk kan op de frontpage. En ik denk ook dat die instelling (oud bovenaan, nieuw onderaan) voor de hele frontpage geldt en niet per artikel kan worden ingesteld.

• FlipFlap

FlipFlap

Topicstarter
Absoluut mee eens, het is slechts bij een beperkt aantal items relevant. Ik dacht alleen dat het misschien mogelijk was voor die links waarvoor het wel relevant is een ^&t= achter de link te plakken zodat standaard de laatste reakties eerst worden geplaatst.

ff niets

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:24
Een &t= achter de link zorgt er niet voor dat de nieuwe reacties het eerste worden neergezet hoor.... toch :?

Volgens mij wordt er toch echt iets met de data uit het formpje gedaan...

• FlipFlap

FlipFlap

Topicstarter
Oeps ... foutje

Ik had met 'm handmatig op nieuwste eerst gezet en toen kreeg ik die toevoeging in de link. Nooit gecheckt of het daadwerkelijk zo was. :z

ff niets