Toon posts:

fout ip adres bij @home...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje @home op mijn eigen comp, en ik ging het nu ook even op de computer van mijn ouders zetten, dan kunnen zei als ik weg ben even het kabeltje verwisselen en kunnen zij ook @homen.

Ik stop dus die cd-rom er in en zet zo de instellingen goed, en ik ga naar mirc, kom daar in een kanaal waar ik normaal auto-op ben maar ik wordt niet geopped, dus ik dacht, wtf. Ik doe /dns Trenq, krijg ik dit:

*** Looking up 217.123.35.83.nodemove.home.nl
-
*** Resolved 217.123.35.83.nodemove.home.nl to 217.123.35.83

Terwijl mijn ip eigenlijk: 213.154.51.67 is...

Iemand een idee wat hier aan de hand is?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
@home is bezig/was bezig met een 'nodemove' maw een verplaatsing van een aantal dhcp servertjes het kan dus zijn dat je een ander ipadress hebt gekregen

A wise man's life is based around fuck you

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Mijn IP is 2 mnd terug ook veranderd!! Das kut want ik had daar een sim-pele site op staan, maar die moes ik helemaal veranderen of overnieuw maken :(

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 11:31 schreef Go0s het volgende:
Mijn IP is 2 mnd terug ook veranderd!! Das kut want ik had daar een sim-pele site op staan, maar die moes ik helemaal veranderen of overnieuw maken :(
daar hebben ze ook leuke tools voor hoor, teminste als je het over je ip adres die je had verwerkt in je site...

BK Search en Replace ofzo (www.download.com)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op zaterdag 23 maart 2002 11:31 schreef Go0s het volgende:
dan neem je toch een dns2go account oid, dan heb je altijd je domainnaam bij je ipadres, welk adress dit ook mag zijn.

A wise man's life is based around fuck you

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 11:27 schreef Tr3nq het volgende:
*** Looking up 217.123.35.83.nodemove.home.nl
-
*** Resolved 217.123.35.83.nodemove.home.nl to 217.123.35.83
Onderhoud, 't gebeurt wel vaker dat je zo'n nodemove krijgt. Vaak krijg je daarna wel weer je eigen IP terug. Gewoon ff wachten dus.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:25
Op zaterdag 23 maart 2002 11:37 schreef MadMurdock het volgende:

[..]

Onderhoud, 't gebeurt wel vaker dat je zo'n nodemove krijgt. Vaak krijg je daarna wel weer je eigen IP terug. Gewoon ff wachten dus.
of je krijgt een nieuw IP. Je hebt geen vast ip bij @home he !

* Xandrios kreeg vorige week een nieuw IP...

Verwijderd

Topicstarter
aaah bah!

Ik wil geen nieuw ip, net die andere uit me hoofd geleerd.

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 10:40
Ook al een paar keer gehad zo'n nodemove. Steeds een ander ip anderhand. @home heeft geen statische ip's he. Alleen maar dynamische. Daar moet je rekening mee houden. Je kunt gewoon om de zoveel tijd eens een keer een ander ip krijgen. Ik heb nu gelukkig al een aantal maanden mijn zelfde ip.
Maar dat mag wel een keer verandert worden weer. Ikke is een beetje ip gebanned op een aantal plekken >:)

Wèh zedde gij??

Pagina: 1