Feedback over reacties moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 00:31

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
In het bericht over het nieuwe Gigabye moederbord stel in de reacties een vraag die meteen word gemod als een "first post" ( http://www.tweakers.net/nieuws/21089? )

Na, dat is het dus ook, maar wel met inhoud, want ik had een vraag over het product. Een reactie is toch valide als het over het onderwerp gaat? En uiteraard netjes gehouden word?

-Nadeel van een user moderatie systeem-

Misschien kunnen jullie toch er es over nadenken of het wat milder kan met dat gemodereer... T.net is toch al een vrij "beschaafde" community... toch?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik move deze even naar TMF, dat is het forum waar je terecht kunt voor je opmerkingen over moderaties.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
okay, tnx

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

Je post staat inmiddels alweer op 1, en Wouter geeft iets later inhoudelijk antwoord op je FP vraag.

Helaas kan het moeizaam 'milder met dat gemodereer' omdat iedereen kan modden lopen er altijd wel een paar klieren tussen, dat is niet te voorkomen. Een korte melding (met url) hier op TMF lost doorgaans een hoop op.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 10:44 schreef tomic het volgende:
In het bericht over het nieuwe Gigabye moederbord stel in de reacties een vraag die meteen word gemod als een "first post" ( http://www.tweakers.net/nieuws/21089? )
Ja :)
Na, dat is het dus ook, maar wel met inhoud, want ik had een vraag over het product. Een reactie is toch valide als het over het onderwerp gaat? En uiteraard netjes gehouden word?
Dat hoeft niet altijd, je kunt het namelijk wel on-topic houden maar geen toegevoegde waarde hebben op de nieuwspost :)
-Nadeel van een user moderatie systeem-

Misschien kunnen jullie toch er es over nadenken of het wat milder kan met dat gemodereer... T.net is toch al een vrij "beschaafde" community... toch?
Niet alle moddereters laten zich hier zien in [forum=16] dus dat wilt niet zeggen dat wij hiervoor verantwoordelijk zijn. Het is wel goed dat je tenminste aangeeft dat je reactie verkeerd is gemod, daarvoor zijn wij hier :)

Voor de rest: done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Hij staat nu op 1 IMO goed :)

En deze post zou wel eens een -1 overbodig kunnen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 12:22 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

1) Dat hoeft niet altijd, je kunt het namelijk wel on-topic houden maar geen toegevoegde waarde hebben op de nieuwspost :)
[..]

2) Niet alle moddereters laten zich hier zien in [forum=16] dus dat wilt niet zeggen dat wij hiervoor verantwoordelijk zijn. Het is wel goed dat je tenminste aangeeft dat je reactie verkeerd is gemod, daarvoor zijn wij hier :)
1) Hier boor je wel mijn achterliggende vraag aan, namelijk of reacties toegevoegde waarde moeten hebben aan de nieuwspost. Moet het dan zo zijn dat alles maar voor de massa intressant moet zijn? (tis toch een community?) (Al denk ik dat er wel zo door vele geredeneerd zal worden omdat dit wel in de persoonlijkheid van tweakers over het algemeen denk ik)

2) Heel goed dat daar een speciaal forum voor is! Toch ga ik niet elke x vragen om een betere score, zolang het niet hoeft. Ik vroeg me punt 1 gewoon in general af eik.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 14:01 schreef Netman867 het volgende:
Hij staat nu op 1 IMO goed :)

En deze post zou wel eens een -1 overbodig kunnen zijn :P
whehe, als je zo gaat redeneren dan kan dit bedanktje oook overbodig zijn Netman867.... :)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 18:33 schreef tomic het volgende:
1) Hier boor je wel mijn achterliggende vraag aan, namelijk of reacties toegevoegde waarde moeten hebben aan de nieuwspost.
Dat hoeft niet >:) Je kunt ook trollen, flaimen, generaliseren etc. etc. :P

Als je wilt dat je een mooie karma status krijgt dan is het beste om goede reacties neer te zetten op de FP waar iedereen wat aan heeft zodat dan je reactie goed beloond wordt wat dan weer tot gevolg heeft dat je karma krijgt en een status :)
Moet het dan zo zijn dat alles maar voor de massa intressant moet zijn? (tis toch een community?)
Hoeft niet! Je kunt ook behulpzaam zijn op een individuele reactie van een users door het b.v. door te linken naar een website. Ook dat zal beloond worden :)
(Al denk ik dat er wel zo door vele geredeneerd zal worden omdat dit wel in de persoonlijkheid van tweakers over het algemeen denk ik)
daar kan ik geen uitspraak over doen (misschien iemand anders :? :P )
2) Heel goed dat daar een speciaal forum voor is!
:*
Toch ga ik niet elke x vragen om een betere score, zolang het niet hoeft. Ik vroeg me punt 1 gewoon in general af eik.
Daat maakt mij ( ons :? ) niks uit, daarvoor zijn wij hier :)
Pagina: 1