N.I.C. is ineens baggertraag.....help snel

Pagina: 1
Acties:

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 08:55

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik heb een goede 3COM netwerk kaart (PCI), maar om de één of andere reden is die nu ineens heel erg traag geworden. (5 Mb kopieren duurt 70 minuten) :(

Ik draai wel Sygate en heb een AMD K7 500

Help snel, want ik zit op een LAN-party. :P

Verwijderd

van PCI slot wisselen (BUSMASTER).
AUTODETECTIE uitzetten en zelf de lijnspeed/mode selecteren.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 09:28
heb je je MTU of zo veranderd ?

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 10:58
Same here.. Kheb een netwerk van 3 computers. Een server met sygate geInstalleerd, en twee clients. Werkt allemaal perfect. Alleen de clients zijn razendsnel en stabiel, terwijl de server maar geen contact kan krijgen. Zelfs niet als de clients uit zijn. Sygate eraf.. Server speedyjoegem Sygate erop.. baggertraag :( Iemand nog een idee ???

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-08 17:14
IDtje:
Geen SyGate gebruiken.

SyGate heb ik vroeger ook gebruikt, maar dit werkte nooit zoals ik wou.
Nu heb ik een dedicated 486 Linux servertje die m'n Internet regelt. Kernel 2.2, IPChains, perfect geregeld ;)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 10:58
Toch maar winroute dan.. Kheb nog wel ergens spul voor een Linuxbak, maar dat is nu ff teveel werk, misschien later.

Damn.. en dat Sygate was zo'n simpel proggie. TE SIMPEL dus.. ;)

Sidekick out..

Verwijderd

ik heb het ook een keer gehad... het baggerding was aan het sterven (ook een 3com)

nic vervangen .. alles weer goed

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 08:54 schreef GarBaGe het volgende:
IDtje:
Geen SyGate gebruiken.

Nu heb ik een dedicated 486 Linux servertje die m'n Internet regelt. Kernel 2.2, IPChains, perfect geregeld ;)[/quote]Er is dus echt helemaal nix mis met Sygate he! Je moet enkel wel weten hoe je een tcp/ip netwerkje moet configureren en hoe je die firewall moet aanpassen voor als je een mailservertje erachter wil hangen ofzo....
kijk maar eens in de file apprule.cfg bijvoorbeeld! Maar ik ben het wel met je eens dat sygate niet op kan tegen Linux, dat kan wat mij betreft enkel SUN nog....

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Heeeeeeeeej dat had ik ook. Bij mij bracht het de oplossing door het hele ding uit je systeemconfig te verwijderen, opnieuw te detecteren en te installeren.

Heel vreemd maar wel waar (inderdaad, 30 mb kopieren was een hele middag ofzo.. :()

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 17:35
Hebben wij het niet over hetzelfde toevallig ??

Lees http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/49848/1
Pagina: 1