Toon posts:

Beetje lullig voor mede tweakert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zet ik een topic op om mensen te waarschuwen voor goedkope hardware wordt ik gelijk uitgescholden voor mycom medewerker waar slaat dat slotje op!!!

Dus in vervolg post niemand meer aanbiedingen uit angst voor slotjes lekker handig hoor.

Nu weten vele tweakers niet wat ze missen

BEDANKT namens mede tweakers,

GERUND (beetje zielig :r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=447074]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tja, je maakt reclame (spam) voor MyCom. Vandaar dat er gedacht wordt dat jij daar werkt. Dus waarom doe je niet gewoon wat er in het sluit bericht staat: Een e-mailtje sturen naar het persoon wat genoemd wordt? :?
Dat is toch niet zo'n moeilijke opdracht? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het komt wel heel erg reclame achtig over, ik kan me ook echt niet aan de indruk onttrekken dat je hier een persoonlijk belang bij hebt. Maar ja ik ben dan ook behoorlijk paranoide hoor :)

Wel jammer dat ik weer eens problemen met de IBGroep heb en niet in de buurt van R'dam zit :(

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 23 maart 2002 10:40 schreef Gerund het volgende:
Nu weten vele tweakers niet wat ze missen
En je bleef die topic vullen met opmerkingen als:
Op vrijdag 22 maart 2002 17:13 schreef Gerund het volgende:
Het is daat echt gekkehuis man niet normaal.
:D
B-)
Op vrijdag 22 maart 2002 17:19 schreef Gerund het volgende:
Jij wil echt niet weten hoeveel spul ze hebben echt niet normaal een heel magazijn he!!!!

:o :9~
Op vrijdag 22 maart 2002 17:29 schreef Gerund het volgende:
Het is gewoon wat normaal verkocht wordt dus Oem Retail alles en ook nieuw spul (maand oud) ASUS P4T-E Boardje dus geen JUNK verkoop maar gewoon magazijn leeg.

Tuurlijk zijn er ook oudere spullen bij maarja dat is alleen als je niets snellers nodig hebt.
Op vrijdag 22 maart 2002 17:48 schreef Gerund het volgende:

[..]

NEE NEE gewoon de normale voorwaarden heb ik zelf nog gevraagd. Het is gewoon normaal alleen dan goeikooper.
Op vrijdag 22 maart 2002 20:52 schreef Gerund het volgende:
Even nog wat info actie duurt tot het op is dus echt OP = OP. Maar het gaat wel hard. Dus vroeg naar bed :Z en morgen om 09:30 CHEAP hardware score! ;)
Wil je nog ontkennen dat het spam is? :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 23 maart 2002 10:40 schreef Gerund het volgende:
wordt ik gelijk uitgescholden voor mycom medewerker
Uitgescholden nog wel...

En vervolgens maak je wel heeeel erg reclame voor Mycom. Als Mycom graag aan de tweakers bekend wil maken dat ze uitverkoop hebben moeten ze maar een bannertje plaatsen, dat kan ook voor 1a2 dagen indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 11:26 schreef Exirion het volgende:

[..]

En je bleef die topic vullen met opmerkingen als:
[..]

[..]

[..]

Ik Geef antwoorden op de vragen sorry hoor zal ik niet meer doen.

Laat maar lekker zitten ik heb nu leuke hardware en dat vind ik eigenlijk een stuk belangrijker en dat jullie niet waarderen dat ik een koopje op de GOT zet is nu gebleken dus je zult niets meer van me horen.

Ik ben trouwens de koopjes hunter heb vorige week een 17" monitor (philips 107sx 61 euro)bij de medi* m*rk* (voor de mensen die gelijk gaan gillen dat ik bij de m*dia m*rk* werk) alleen daar was de monitor alleen goedkoop en de rest gewoon duur dus die heb ik niet gepost omdat die monitoren bijna op waren.

Dank U

[..]

[..]

Wil je nog ontkennen dat het spam is? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die gozer is imho gewoon blij met die uitverkoop en laat het ff weten, nix bijzonders toch?
Wat dan nog als hij er zou werken, alsof hij dan meer verdiend ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op modjes, ik vind het ook erg kinderachtig van jullie hoor. Je merkt toch zelf ook wel aan zŽn postings dat die jongen Gerund gewoon erg enthousiast is?!!?!?! Mag dat soms niet meer ofzo? Erg flauw om er zomaar een slot op te gooien ;(

En dat van dat iemeeltje slaat naar mijn mening nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is dan nog hooguit een pricewatch topic.

got is er niet om bedrijven te promoten.

En gerund, als je de post van Kaj. nog eens goed doorleest, zie je dat hij je NIET uitscheldt.

Dus, vul de zaken bij de pricewatch in en je bent klaar.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 11:47 schreef JvS het volgende:
Het is dan nog hooguit een pricewatch topic.

got is er niet om bedrijven te promoten.

En gerund, als je de post van Kaj. nog eens goed doorleest, zie je dat hij je NIET uitscheldt.

Dus, vul de zaken bij de pricewatch in en je bent klaar.
Dergelijke posts dragen toch juist bij tot de gemeenschapszin op GoT :? Zo van ik help jou aan goedkope spullen, de volgende keer help jij mij? Tegen de tijd dat Gerund alles heeft ingevuld op pricewatch, is dat magazijn echt allang leeg. Ik vind het een erg krampachtige en gekunstelde verdediging van je.

Is het zo moeilijk om toe te geven dat er hier misschien een heel klein inschattingsfoutje is gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 23 maart 2002 12:01 schreef Lemmeb het volgende:
Is het zo moeilijk om toe te geven dat er hier misschien een heel klein inschattingsfoutje is gemaakt?
Die kans acht ik zeer klein. De toon van de posts in die topic is TE enthousiast. Ik krijg er een beetje een Amazing Discoveries gevoel bij :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk iemand die het begrijpt ik ga ff meer als 500 Producten in vullen op pricewatch ik heb ook nog een leven hoor en daar komt nog bij kijken dat die actie ophoudt als het op is en dan kan ik weer lekker alles terug gaan zetten zeker ja dacht het niet!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 12:08 schreef Exirion het volgende:

[..]

Die kans acht ik zeer klein. De toon van de posts in die topic is TE enthousiast. Ik krijg er een beetje een Amazing Discoveries gevoel bij :{
Ja als ik schrijf " ja actie bij mycom" dan heb jij toch ook iets van JA LEUK DUS HE EN DAN!!!! Dus niet met die argumenten aankomen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 23 maart 2002 12:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dergelijke posts dragen toch juist bij tot de gemeenschapszin op GoT :? Zo van ik help jou aan goedkope spullen, de volgende keer help jij mij? Tegen de tijd dat Gerund alles heeft ingevuld op pricewatch, is dat magazijn echt allang leeg. Ik vind het een erg krampachtige en gekunstelde verdediging van je.
Wat is dat nou voor onzin? Dat was gewoon het eerste wat ik dacht toen ik dat topic zag. Het komt gewoon allemaal erg JONGENS KOM NU NAAR DE MYCOM TOEEEEEEEEEEEEEEEE over. Prima, maar niet op het forum. Zet het wat mij betreft bij de shop servey. Verder waren de reacties van niet mods in dat topic ook weleens licht cynisch :z.
Nee hoor, helemaal niet. Als je een beetje normaal hier zou komen en objectief rond zou kijken zou je zien dat inschattingsfoutjes soms wél gemaakt worden en dat het topic dan gewoon weer open gaat.

Weet dat, voordat je loos gaat blaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 12:11 schreef Gerund het volgende:
Kijk iemand die het begrijpt ik ga ff meer als 500 Producten in vullen op pricewatch ik heb ook nog een leven hoor en daar komt nog bij kijken dat die actie ophoudt als het op is en dan kan ik weer lekker alles terug gaan zetten zeker ja dacht het niet!!!!
Als je wilt dat de tweakers het zien heb je de keus uit Banners zetten en/of in de pricewatch zetten.
Als je daar te gierig/lui voor bent is het je eigen schuld. :P

Het is een beetje dom om anti-reclame te maken voor ze, daar ben je nu IMHO mee bezig.. |:(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Maar om even te zeggen wat sommigen hier denken te vinden: "ja, wij mods zijn er om de users hier zo veel mogelijk tegen te werken en om het forum zo kut mogelijk te maken voor je".

:Z, wat denk je zelf toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:12

GaMbiNo

1337

Persoonlijk interesseert het me geen reet dat daar uitverkoop is aangezien Rotterdam toch niet echt in de buurt is.
Imho is zo'n topic ook niet echt gewenst, omdat slechts een klein deel van GoT in die buurt woont en het wel een erg hoog spamgehalte heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 12:08 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ach, héél af en toe (en dan ook echt héél af en toe) kan ik ook weleens zo enthousiast zijn hoor. Maar dan moet er wel wat bijzonder gaafs aan de hand zijn. Blijkbaar is dat voor Gerund nu het geval, die heeft lekker voor onwijs lage prijzen HW ingekocht en is daar gewoon ontzettend blij mee. En hij wil dat gewoon ff laten weten en iedereen daarmee een dienst bewijzen. Is het nu zo moeilijk om je ff in user Gerund te verplaatsen? Als je geen inlevingsvermogen hebt, wordt het toch moeilijk om een forum te modereren zonder daarbij users veelvuldig voor het hoofd te stoten.

Ik weet dat jullie alwetend zijn ed, maar geef nu maar gewoon toe dat jullie in dit geval misschien iets voorzichtiger hadden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op zaterdag 23 maart 2002 12:17 schreef Lemmeb het volgende:
Ik weet dat jullie alwetend zijn ed, maar geef nu maar gewoon toe dat jullie in dit geval misschien iets voorzichtiger hadden moeten zijn.
Ach jah, en dan ga ik meteen een topic openen met de mededeling dat NoRRoD de goedkoopste winkel van de heeeeeeeeeeele wereld is. *D :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 12:18 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Ach jah, en dan ga ik meteen een topic openen met de mededeling dat NoRRoD de goedkoopste winkel van de heeeeeeeeeeele wereld is. *D :z
Dat is heel wat anders, het gaat bij Gerund om een wel zeer tijdelijke actie, bij jou dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 23 maart 2002 12:17 schreef Lemmeb het volgende:
Blijkbaar is dat voor Gerund nu het geval, die heeft lekker voor onwijs lage prijzen HW ingekocht en is daar gewoon ontzettend blij mee.
Dat is dus nog een reden waarom ik dit niet vertrouw: die prijzen zijn helemaal niet spectaculair! In tegendeel. Ruim 100 euro voor een 20-speed burner is niet goedkoop. 61 euro voor een DVD drive is ook niet weinig.

Kortom: ik snap niet hoe je hier zo overdreven tamtam over kunt maken zonder dat je er zelf belang bij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje een oplettende Rotterdamse tweaker was vorige week al bij de MediaMarkt, bij een verbouwingsuitverkoop. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op zaterdag 23 maart 2002 12:20 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders, het gaat bij Gerund om een wel zeer tijdelijke actie, bij jou dus niet.
Maar de tip is niks minder waard, misschien wisten mensen dat nog niet en geven ze al maanden teveel uit aan hun hardware. :z
Sorry hoor maar dat soort posts kunnen me echt niet boeien.
Ik ga echt niet 200 km rijden om dan €5 korting te krijgen op een nieuwe burner of iets dergelijks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 12:21 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dat is dus nog een reden waarom ik dit niet vertrouw: die prijzen zijn helemaal niet spectaculair! In tegendeel. Ruim 100 euro voor een 20-speed burner is niet goedkoop. 61 euro voor een DVD drive is ook niet weinig.

Kortom: ik snap niet hoe je hier zo overdreven tamtam over kunt maken zonder dat je er zelf belang bij hebt.
Okeoke, dat van die prijzen had ik inderdaad ook al gezien en was me ook meteen opgevallen. Op zich is in dat topic ook alles al wel gezegd wat er te zeggen viel, ook daar hebben jullie gelijk in. Het probleem is alleen, dat als er te snel een slotje op dat topic gaat, niemand het dus te zien krijgt. Zoiets hoort dus eigenlijk op een soort prikbord ofzo. Is dat misschien geen leuk idee voor GoT of voor de frontpage? Wat vinden jullie moderators daarvan?

edit:

Sorry dat ik ff vervelend was, maar ik was gewoon zo ontroerd ;) door het enthousiasme van Gerund (wat je hier op GoT nu eenmaal niet zo vaak ziet), dat ik het gewoon erg jammer vond dat er een slotje op moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op zaterdag 23 maart 2002 12:25 schreef Lemmeb het volgende:
Zoiets hoort dus eigenlijk op een soort prikbord ofzo. Is dat misschien geen leuk idee voor GoT of voor de frontpage? Wat vinden jullie moderators daarvan?
Kijk dit vind ik dan weer wel een goed idee, hier kun je dan ook bijvoorbeeld computerbeurzen, LAN parties enz. aankondigen? :)
Lijkt me echt een heel goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 23 maart 2002 12:24 schreef Cheatah het volgende:
Een beetje een oplettende Rotterdamse tweaker was vorige week al bij de MediaMarkt, bij een verbouwingsuitverkoop. :z
Darn, had je daar niet een topic over kunnen openen!!

Nu heb ik dat gemist! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 12:31 schreef ACM het volgende:

[..]

Darn, had je daar niet een topic over kunnen openen!!

Nu heb ik dat gemist! ;(
Dat bedoel ik nu ik had het ook via via en daar was ik WEL ff blij mee hoor maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 23 maart 2002 12:41 schreef Gerund het volgende:
Dat bedoel ik nu ik had het ook via via en daar was ik WEL ff blij mee hoor maar goed.
Mind the sarcastic tone ;)

Magoed, als zoiemand dat mist... Jammer dan een week/maand later heeft een andere winkel wel weer uitverkoop of hetzelfde product gewoon standaard zo goedkoop in de prijslijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
op zich is het misschien wel handig, maar voor je het weet wordt het overstelpt met spam van bedrijven zelf....
Op dit moment zijn bovenstaande (althans waarnaar gerefereerd wordt) gewoon verboden door de faq (http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#spam)
Als je ideeen hebt kun je die IMHO het beste in een apart draadje neerzetten.

(Op zich is het wel handig, misschien voor een proefperiode, een soort computerevenementen en opruimingen gedeelte op t.net...... maar dan wel vanuit de gebruikers en niet vanuit de bedrijven geïnitieerd..... )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik ga geen draadje openen, want dat heb ik volgens mij in totaal pas 2 keer gedaan (over hardwaregerelateerde zaken) en allebei de topics werden volgens mij onterecht en zonder pardon dichtgegooid :'(. Dus ik begin er niet meer aan, is een soort van bijgeloof.
Pagina: 1