proxy.DSmarty.com out of order!! read on...

Pagina: 1
Acties:

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Topicstarter
DSmarty belde net met de mededeling dat door blikseminslag in zijn wijk de verbinding eruit ligt!

Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn dan meld ik het nog wel....

Join TeamBVD!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Hmz das balen...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-04 09:11
humzz .. zekerz irri .. laat ik nu net al m'n koetjes daar op ingesteld hebben :(

mahjah, merk vanzelf wel weer wanneer die 't weer doet

Verwijderd

Voor teamBVD leden kunnen mijn reserve proxy gebruiken 24.132.126.231 poort 2064
met stats om de 10 min op
<A href=http://24.132.126.231/rc5/stats target=new>24.132.126.231/rc5/stats</A>

deze flusht door naar de teamBVD proxy van dsmarty

Verwijderd

ik heb hem ingesteld op stats om de 5 min en hij spaard nu op en als proxy.dsmarty.com weer draait flush ik alles weer door naar de TeamBVD proxy

deze proxy is alleen voor teambvd

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
VictorB: Als je dit soort info ALLEEN VOOR TEAMBVD LEDEN EN NIET VOOR ANDEREN wilt houden moet je dat ff lekker private gaan doen.

Verwijderd

energy ik heb niet van iedereen email of icq nummers dus dan kan het net zo goed zo

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Open dan een BVD Forum

Verwijderd

uhh. hallo dat is toch niet te doen in deze korte tijd ;)

Verwijderd

maar ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen :( de teamleden van BVD kunnen toch ook de wu's in eigen buffer houden :P todat de proxy het weer doet:D waarom daarvoor snel een andere proxy maken :'(8-)

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Topicstarter
hé [eNeRGy]!
be gentle met onze VictorB... ;)

verder news:
DSmarty belde dat 't best wel slecht uit ziet met met Chello daar.... het is nog duidelijk of de kabelmodem getoast is.. of de wijkcentrale fucked up... :(

en standaard staat er bij Chello een week (!) voor reparatie :(:(

hij probeert asap een reserveproxy geregeld te krijgen met het zelfde adres (wel zo handig!) :)

meer nieuws later....

Join TeamBVD!

Verwijderd

:(( Ziet er idd niet mooi uit :((
Sorry DSmarty.. maar ik MOEST flushen...

Sent RC5 packet 4917 of 4917 (100.00 % transferred)

Verwijderd

Klopt chello heefd plat gelegen, maar nu werkt het weer, maar weet niet hoe het daar net die dsmarty zit.

Verwijderd

arhhhh chello heeft 26 uur platgelegen ja :(:(

Verwijderd

Na twee dagen géén chello ben ik er al wel weer :) (ik ben echt blij nu):) :) :) :) :)

Volgens mij heeft Dsmarty echt problemen (ik woon 150 meter van hem vandaan) dus wel dezelfde wijk...bij hem zijn ook stoppen en de aardlek gesprongen of zoiets :(

Dus....snif snif

trouwens je kunt aan mijn icon zien of Dsmarty weer online is ;)
idd gelinkt

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* DSmarty maakt een statement :( :

Afgelopen vrijdagnacht rond 01:30 is in mijn wijk de bliksem behoorlijk ingeslagen. U raadt het al: Geen TV / Internet / Elektriciteit.

In de loop van zaterdag was er wel weer elektriciteit, en 's avonds kwam de TV ook weer in de lucht. Mijn COM21 modem blijft echter dienst weigeren, een power ledje + het oranje lampje ernaast is alles wat ik krijg.

Chello bel ik zo ongeveer om het uur, en ik hoop dat het asap verholpen is! :(

Mooohh.... DSmarty die stevig baalt :(

:r Chello :r

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
damn, best lastig.. dan maar FETCHEN van een andere proxy... wachten wel ff met flushen ;)

'k ben benieuwd naar de stats wanner hij weer online is :):)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Superweb gebruikers kunnen ook flushen naar swift.shacknet.nu. Tis maar dat je het weet :).

• DSmarty
  • Niet online
Hmmz... deze thread is erop gericht om aan te geven waarom mijn proxy down is. Niet om andere mensen aan te sporen om te spammen. :(

Voor (tijdelijk) vervangende keyservers zie de lijst op www.keyserver.org of op WDO.
Ik hoop vandaag of morgen weer in de lucht te zijn.

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Topicstarter
DSmarty,
een beetje spammen ben je zelf toch ook niet vies van? ;)

Join TeamBVD!

Verwijderd

M'n blokjes wachten :)

Zeg Peter, is je data niet corrupt gegaan?
(I hope not)

• Chaos
  • Niet online
WDO is een afko van www.dutchpowercows.org

• DSmarty
  • Niet online
Natuurlijk heb ik geen corrupte data, gelukkig hing al mijn pc-apparatuur achter een goede UPS. (is dat ding zijn geld toch waard geweest!)

Vandaag weer Chello gebeld, het is maar weer afwachten... (wordt in ieder geval vandaag door de TD teruggebeld)

• PhoeniX-
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen .. ik ben nu bezig met een flinke buff-out te creeren : )
en fetchen kan tydelyk wel vanaf een andere prokzy!

* PhoeniX- hoort het wel

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
He Dsmarty, echt balen. Nou ik zit met spanning te wachten, want mijn buffers lopen ook aardig vol! En inderdaad fetchen kan prima van een andere server. Is wel interessant om te zien wat de statistieken straks doen als je weer online bent

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Verwijderd

Als je wilt flushen en toch naar dsmarty wilt met je blokjeskan je dat bij mij doen want mijn "Dsmarty backup Proxy" flusht als dsmarty weer online is naar dsmarty toe

24.132.126.231 poort 2064 en 21

• MadMan81
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 15:42
Nog een proxy die op Dsmarty flusht:

Proxy80.dsmarty.com poort: 80 !!! (speciaal voor die lui die achter een Firewall zitten, en ieder ander persoon die het leuk vindt poort 80 te gebruiken) en 22.

Deze zal ook weer flushen als proxy.dsmarty.com weer online is.

Laten we hopen dat Dsmarty snel weer een nieuwe modem heeft. Laatste nieuws: Vrijdag komen ze een nieuwe modem brengen, aldus Dsmarty himself.

Cupra Born

• DSmarty
  • Niet online
Hmmz.. iemand was mij voor ;)

Inderdaad, vrijdagochtend komt een monteur van Chello een nieuw modem installeren, die gast komt niet eerder mijn huis uit voordat alles weer werkt.

Ondertussen kunnen jullie fetchen/flushen op proxy80.dsmarty.com (poort 80 en 22), deze flushed direct door naar mij zodra ik weer in de lucht ben!

M vr gr DSmarty

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Ok dan. Ik zie je vrijdag wel weer verschijnen :). Kan ik ff mijn pc zijn blokjes en de blokje van mijn werk laten flushen (daar staat een heel veld dat niet gebruikt wordt :'( want die dingen kunnen geen internet verbinding maken! Maar ook met een diskette blokjes transporteren werkt prima!:Y) ) Eindelijk weer stats, ik werd bijna frustie |:(
Succes!

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

• DSmarty
  • Niet online
Hehe, alles komt in orde!

Verwijderd

't is nu al vrijdag middag hoor :(
Waar blijf je nou?

• DSmarty
  • Niet online
CCT is op dit moment bezig het herstellen van de verbinding, de proxy zal vanaf 18:30 vandaag weer online zijn ;) Eindelijk!

• PhoeniX-
ok dannnn !

ik heb inmiddels een redelyk voorraadje opgebouwd wat ik graaaag door wil flushen :)

• DSmarty
  • Niet online
YEAH ;)

• MadMan81
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 15:42
Proxy80.dsmarty.com is vanaf nu ook te bereiken via poort 2064 !!

dus of poort 80 of 22 of 2064. Keuze zat lijkt me!

Dsmarty -> Goed man!! wordt vannavond lekker flushen, zal wel druk worden na zo'n lange offline tijd ;)

Cupra Born

Verwijderd

Zo krijg je vanzelf weer een MF ;)
Pagina: 1