Frontje voor 8310 die lijkt op 6510

Pagina: 1
Acties:

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:16

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Ik heb zelf al bijna een half jaar naar alle tevredenheid een Nokia 8310. Alleen nu zag ik de 6510 laatst, en die vond ik er wel :9~ uit zien. Alleen 1 probleem, ik heb geen zin om weer een nieuwe telefoon te kopen, zeker omdat die 6510 PRECIES dezelfde functies heeft als de 8310, alleen er iets anders uit ziet. Zijn er dus frontjes te vinden bij 1 of andere online-shop (maakt niet uit of het in het buitenland is...) die een 8310 er uit laten zien als een 6510?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGJ

Dat lijkt me sterk, volgens mij heeft die 6510 ook iets andere afmetingen.

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Dan moet je eens naar de markt gaan bij jou in de stad/dorp. Daar staan meestal wel van die standjes met allemaal van die frontjes, bij ons (hoorn) in iedergeval 3 standjes. Grote kans dat je er zoiets vind.

Ik heb ze wel eens gezien om 3330 om te toveren in look-a-like 8850. Of 3210 in een 3310 om te toveren. Best wel vaag hoor. Maar wel grappig.

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

Verwijderd

he , het frontje van de 6510 past op die van de 8310 alleen moet je ff 2 klipjes die het frontje bevestigen , ff er af halen:D verder is de display kleur ook anders

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 01:04 schreef Gsm_Tweaker het volgende:
he , het frontje van de 6510 past op die van de 8310 alleen moet je ff 2 klipjes die het frontje bevestigen , ff er af halen:D verder is de display kleur ook anders
Werkt dat echt? Aangezien die frontjes (origineel dan) voor de 6510 volop €€€ kosten en ik dan niet echt risico ermee wil nemen (die originele frontjes voor de 8310 zijn ook al zo prijzig, en ik heb er al 3 in huis *D)

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
lijkt me sterk dat 6510-frontjes op een 8310 passen...

Ik dacht dat de 6510 dikker was, en daarbij zitten de knoppen toch wat anders.

Wat natuurlijk wel kan is een 6510-look-a-like-frontje voor je 8310, waarmee je het verschil niet ziet

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 14:19
ze passen echt, kheb het al eens bij een vriend gezien

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

De 6510 is een tikkeltje dikker, en de knopjes staan anders, maar misschien komen er wel look-a-like covers voor uit. De specs zijn niet 100% hetzelfde als de 8310, de 6510 heeft immers ook een electronische portemonnee aan boord, waarmee je in de toekomst zal kunnen betalingen verichten in de winkel!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 13:01 schreef sniper het volgende:
De 6510 is een tikkeltje dikker, en de knopjes staan anders, maar misschien komen er wel look-a-like covers voor uit. De specs zijn niet 100% hetzelfde als de 8310
Ik weet niet hoe de knopjes aan de zijkant en de infraroodpoort bij een 8310 zijn geplaatst, maar die staan dus los van het frontje. Verder heeft de 6510 een zwart klepje bovenop de achterkant (antenne :?) wat aan het toestel zit, en dus niet aan het frontje (zie icon). Het is dus nog maar de vraag of het past, wacht anders gewoon ff op look-a-likes of verkoop je 8310 gewoon :z
de 6510 heeft immers ook een electronische portemonnee aan boord, waarmee je in de toekomst zal kunnen betalingen verichten in de winkel!
De functies maken natuurlijk niet uit, dat heeft niets met het frontje te maken. En die electronische portemonnee is dus wel ff wat anders he. Het is gewoon een klein gedeelte in de telefoon waar je dingen als pincodes/telefoonnummers/notities kunt bewaren die niemand anders mag weten en die je met een wachtwoord kunt afschermen. Verder kun je die waarden in je WAP-browser inladen, zodat je niet steeds dingen als je creditcardnummer moet bewaren. Het is echt niet zo dat het het muntgeld in je portemonnee vervangt :Z

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Ik schop mijn eigen post nog maar eens omhoog, want ik ben nog steeds benieuwd of er ondertussen al look-a-like covers zijn gesignaleerd om de 8310 er als een 6510 uit te laten zien?

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Maar de conclusie is dus dat t qua knoppenwerk niet past (na wegslopen van de 2 pinnetjes bovenin de frontcover)? (afmeting zou geen probleem moeten zijn, bij de 8310 hou je gewoon een ruimte over van 1 mm.)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Afbeeldingslocatie: http://www.telefonos-moviles.com/imagebank/models_big/nokia-6510.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.telefonos-moviles.com/imagebank/models_big/nokia-8310.jpg

volgens mij past het kwa knoppen indeling ook. Alleen moet je wel de bovenste twee pinnetjes een beetje mollen, dit heb ik niet gedaan omdat het de telefoon van een vriend was.

Trouwens ik vind mijn 8310 frontje toch mooier..

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 23:47 schreef B0MBACI het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

volgens mij past het kwa knoppen indeling ook. Alleen moet je wel de bovenste twee pinnetjes een beetje mollen, dit heb ik niet gedaan omdat het de telefoon van een vriend was.

Trouwens ik vind mijn 8310 frontje toch mooier..
Ja, maar ik vind de 6510 er nét wat zakelijker uit zien, en dat komt mooi uit in een aantal gevallen, maar bij het uitzien wil ik hem er dan net weer als een 8310 laten uitzien :9~

Verwijderd

www.stuntprijzen.net
denk dat zij je wel kunnen helpen

• r0el
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 00:47 schreef B_O_S_S het volgende:
Ja, maar ik vind de 6510 er nét wat zakelijker uit zien, en dat komt mooi uit in een aantal gevallen, maar bij het uitzien wil ik hem er dan net weer als een 8310 laten uitzien :9~
Mij lijkt t wel grappig als je een totaal andere telefoon hebt door alleen het frontje te verwisselen :P En dat is waar die frontjes ooit voor bedacht zijn niet? :)
Ik vind ze beide errug mooi alleen die 8310 cover heb ik nou al wel weer lang genoeg gezien :7

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

6510 heeft ook een scherm met hogere resolutie dan de 8310...

dus helemaal hetzelfde zal niet gaan...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• r0el
  • Niet online
Maar nu het volgende probleem:
waar haal je de toetsen van de 6510 vandaan?

Verwijderd

Als je nou eens kijkt voor frontjes en toetsjes van welke gsm dan ook moet je echt kijken bij http://www.koopje.nu
Te gek zo veel frontjes

En goedkoop ook nog !!!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 22:01

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op 09 juni 2002 @ 19:47:
Als je nou eens kijkt voor frontjes en toetsjes van welke gsm dan ook moet je echt kijken bij [url="http://www.afzetters.nu"]http://www.koopje.nu[/url]
Te gek zo veel frontjes

En goedkoop ook nog !!!
tsss wat een afzetters

die frontjes haal je voor 5 euro op de markt..

\_Specs_/

Verwijderd

Is wel al leverbaar met de look van de 7210 :P
http://www.telefoonshop.nl/8310_Dark_blue.jpg

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:01
www.salesplaza.nl voor tel onderdelen / frontjes

Verwijderd

De frontjes van een 8310 passen wel op de 6510 maar andersom niet.

Als je een frontje van een 6510 op een 8310 wilt plaatsen zal je creatief met de schaar moeten omgaan.

Er zitten bovenin het frontje 2 klipje die het frontje aan de boven kant vast houd.
Bij de 6510 zitten deze dichter bij elkaar dus daar zal je helft van moeten afknippen.

Verder is de 8310 en 6510 even groot en dik. Geen verschil aan de buitenkant.

Ik zelf heb een 6510 en heb er wel wat problemen mee.
Las laatst ergens op een topic hier dat ik zeker niet de enige ben.

Een productie fout ofzo, maar nokia repareert dit kostenloos.
:)

• tiro
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik heb zelf de 8310 en heb al een paar keer geruild met een vriend z'n 6510. Je moet inderdaad alleen de pinnetjes eraf veilen dan past het zonder probleem. Ik heb nu ook zo'n no-name 6510 frontje op m'n 8310, daar zaten geen pinnetjes op, dus waarschijnlijk gemaakt voor beide telefoons. Je moet er dus alleen aan denken dat je het toetsenbord ook erbij hebt ;)
Pagina: 1