Ik heb het spel nu al een tijdje en ik wil hierbij mijn mening even met jullie delen, hopend dat daar een serieuze soccersim discussie uitkomt. (wishful thinking?
)
Positief:
- Zeer realistisch "veld" gevoel. Juiste groote van het veld in verhouding tot de snelheid van het spel.
- Spelersbewegingen zien er ook zeer realistisch uit.
- Moeilijk om te scoren.
- Geluid (worden oa Feyenoord liedjes gescandeerd!)
Negatief:
- Graphics van alle dingen langs het veld (fotografen etc) zijn erg plat en lelijk.
- Commentaar is zo'n beetje het eerste wat je uit moet zetten, wat een geblaat zeg.
- Geen volledige licentie wat betreft spelersnamen, Roberto Larcos vind ik toch best storend.
- Schieten is erg moeilijk, komt voor mijn gevoel veel geluk bij kijken.
- Bij het in de rebound scoren na een afstandsschot wordt je buitenspel gegeven! Mag niet kunnen!
- Gamemodes zijn erg beperkt, geen clubcompetities, geen vaste toernooien, elk toernooi moeten zelf alle clubs voor ingesteld worden.
- Beperkte clubkeuze.
Ik gebruik het spel nu alleen om zo nu en dan een wedstrijdje te spelen (Feyenoord won van Inter!
), maar verder dus niet omdat ik toch een hoop dingen mis in dit spel, hoe denken jullie hierover? En aub geen posts als FiFa2k2 rules of zo, daar hebben we niks aan.
Positief:
- Zeer realistisch "veld" gevoel. Juiste groote van het veld in verhouding tot de snelheid van het spel.
- Spelersbewegingen zien er ook zeer realistisch uit.
- Moeilijk om te scoren.
- Geluid (worden oa Feyenoord liedjes gescandeerd!)
Negatief:
- Graphics van alle dingen langs het veld (fotografen etc) zijn erg plat en lelijk.
- Commentaar is zo'n beetje het eerste wat je uit moet zetten, wat een geblaat zeg.
- Geen volledige licentie wat betreft spelersnamen, Roberto Larcos vind ik toch best storend.
- Schieten is erg moeilijk, komt voor mijn gevoel veel geluk bij kijken.
- Bij het in de rebound scoren na een afstandsschot wordt je buitenspel gegeven! Mag niet kunnen!
- Gamemodes zijn erg beperkt, geen clubcompetities, geen vaste toernooien, elk toernooi moeten zelf alle clubs voor ingesteld worden.
- Beperkte clubkeuze.
Ik gebruik het spel nu alleen om zo nu en dan een wedstrijdje te spelen (Feyenoord won van Inter!