Ik heb dus die Powercolor voodoo2 gekocht en geinstalleerd (Ging perfect!!!!!), Maar hij wordt echter ontiegelijk heet.. Ik heb 3 fan's in mijn pc zitten (1 op de CPU, 1 van de voeding, en 1 aan de voorzijde van mijn pc), maar ik kan op de hoofd-processors van de voodoo2 mijn pootjes niet langer ophouden als 2 seconde (Da's echt het maximum!).. Er zit ook helemaal geen koeling op de voodoo2!!!! is dat normaal dat hij zo heet wordt???
En zelfs als hij gewoon in windows staat zonder games ofzo wordt ie al behoorlijk warm (niet brandbaar, maar wel warm).
Normal / Niet normaal?
barracuda
P.s In quake2 ging ik van 29 frames/s naar 80, en op 800x600 bleef ie mooi op 55 steken!!! De beeldkwaliteit is echt heel super in vergelijking met de voodoo1 die ik er eerst in had.. En flink sneller ook !!!
En zelfs als hij gewoon in windows staat zonder games ofzo wordt ie al behoorlijk warm (niet brandbaar, maar wel warm).
Normal / Niet normaal?
barracuda
P.s In quake2 ging ik van 29 frames/s naar 80, en op 800x600 bleef ie mooi op 55 steken!!! De beeldkwaliteit is echt heel super in vergelijking met de voodoo1 die ik er eerst in had.. En flink sneller ook !!!