Nieuwe printer met deze features...

Pagina: 1
Acties:

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zoek een printer die:

-Losse kleurencartridges heeft (per kleur een cartridge dus ;))
-USB ondersteunt
-Het meteen zonder extra drivers/gezeur onder winxp doet,
redelijk snel is.
-Als het ff kan (maar hoeft dus niet) een Bluetooth of IR aansluiting heeft.

Ik zat al te kijken naar de Canon S400 en de Epson C70, maar er zijn vast nog veel anderen...

Verwijderd

Gewoon voor de canon gaan, als je een andere printer gaat pakken met losse cartridges, dan ga je nog meer betalen.. :)

Verwijderd

Canon S500!
werkt lekker :), heeft ook nog een functie dattie automatisch aangaat als je gaat printen, enz. Is een leuk speeltje

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Canon S520 is nieuwe model van de S500.

Je moet alleen wel drivers installen (ik wel, op LPT1), maar gaat super-simpel met CD (en zijn WHQL). Zonder CD werkt ie misschien ook wel, maar dat is nooit mooier (en zegt ie denk ik ook niet dat inkt bijna op ie e.d.). Maar dat heb ik dus niet geprobeerd.

S500/S520 is iets duurder dan een S400 maar S500/S520 is veel sneller en heeft een hogere resolutie. Daarnaast schijnt ie ook een klein beetje zuiniger te zijn. De S520 kan dan ook nog eens marge-vrij printen (dus hele blaadje vol); leuk voor een foto, maar je kan natuurlijk ook achteraf de randen eraf snijden (of knippen).

• doubleduh
  • Niet online
ok, ik ga die 520 maar halen denk ik :)

• Jake
  • Niet online
Let wel dat je zo'n Canon printer (vooral S500 en hoger) alleen moet kopen als je de printer regelmatig tot vaak gebruikt. Bij de S400 geldt iets minder, maar nog steeds. Dit komt gedeeltelijk doordat je een (semi)vaste printkop hebt (wat natuurlijk ook emorme voordelen heeft).

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-07 09:56

Neelon

FOR PONY!!!

O jah, en let even op die garantiekaart. Volgens mij moet je die binnen een maand na aankoop insturen, omdat je dan anders geen garantie hebt.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• doubleduh
  • Niet online
ik heb um gehaald (bij de dixons :D, maar die waren niet veel duurder dan andere winkels, en het gaat een stuk sneller) en hij doet het goed, lekker snel ook :)

• Jake
  • Niet online
Snel is ie zeker, veel plezier ermee.

O ja: op Toms hardware Page staat een test over navul-inkt. Die heeft ook op [url="http://"]T.net[/url] gestaan. Er wordt een S400 gebruikt; die gebruikt dezelfde navullingen, maar heeft een andere kop. Het is de Duitse site, maar wat je goed kan zien is dat de meeste refills voor S400/S520 (e.d.) minder goed zijn dan het origineel.
Als je voor afdruk-kwaliteit gaat is voor Zwart alleen Geha een optie: even goed en nog goedkoper ook (maar ik denk niet dat je dat makkelijk kan krijgen in Nederland). Jettec en Rotring zijn redelijk goed, maar vooral omdat ze goedkoper zijn (kwaliteit is minder dan origineel).
Voor kleuren ligt het iets anders: Compedo is beter en goedkoper dan origineel (maar is wederom waarschijnlijk niet te krijgen in NL). Alleen KMP zou een alternatief kunnen zijn (kwa prijs).

Ik houd het gewoon bij originele inkt-tanks, helemaal omdat ze niet zo duur zijn. Goedkoper dan op THG staat, terwijl die klonen hier waarschijnlijk duurder zijn, als je ze al kan krijgen.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
C70 is errug relaxed :)

• doubleduh
  • Niet online
Ik houd het gewoon bij originele inkt-tanks
Ik ook :)
Maar bedankt voor de info!
Pagina: 1