Toon posts:

mijn mailbox is vol ( volgens chello)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
om de 10 minuten haalt Outlook 2000 mijn mailbox leeg en toch krijg ik berichten dat er gebounched wordt.
...moet ik dan maar een eigen domein kopen/huren om mijn mailbox nog te kunnen gebruiken voor grotere bestanden ? :(

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Je hebt geen vinkje neergezet bij "leave mail on server".

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
dacht al zoiets, maar waar vinken we dat...... :7

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Biji de geavanceerde instellingen van het mail-account, daar staat zo'n vinkje.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
...er staat dus GEEN vinkje bij: "leave mail on server", dus de server wordt dan toch leeggehaald elke keer als ik download.
Als ik het aanvink, komt het gehele gedoe van deleten als ik delete,,,maar mijn outlook 2000 heeft wel nog wat post te bantwoorden,dus blijft er meer mail op de server staan dus dat is geen optie...of zie ik het verkeerd :Z

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Op zaterdag 23 maart 2002 01:01 schreef Dante het volgende:
...moet ik dan maar een eigen domein kopen/huren om mijn mailbox nog te kunnen gebruiken voor grotere bestanden ? :(
Hoe groot is groot?
Kweet niet hoe groot de mailbox mag zijn, maar als ie 5mb is en ze sturen je 2 x 3 mb zal er dus 1 gebounced worden....
(mjah een eigen domeintje is sowieso wel handig, vooral als die bij een host draait waar je een hoge limiet hebt (ik heb 100mb bij m'n host, maar heb zelf ook een mailserver en daar is de limiet afhankelijk van hoe vol m'n hdd is ;))

Exact expert nodig?

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-08 08:37

ChUcKiE

Dus........

Gaat eens naar webmail.chello.nl en gooi daar dan je map verwijderde items leeg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Topicstarter
goed idee !
top !

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat heb ik ook eens gehad ja. Het kwam ineens zomaar. :?
Als ik op webmail inlogde was het ook leeg (dacht ik), maar toen ik een paar keer de helpdesk had gebeld, stonden er wel berichten in m'n webmail geval, had ik die gedelete en toen was het weer over..
Vaag, maarja, het is en blijft UPC. ;)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
chello....ach het is meer een natuurramp ! :(

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 18:09 schreef Dante het volgende:
chello....ach het is meer een natuurramp ! :(
Hmmmz tja aan zulke reply's hebben we natuurlijk helemaal niks he. We weten allemaal dat chello niet altijd even goed is. ;)
Pagina: 1