Toon posts:

Actie voor molexconnector

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me een eind gezocht en nu eindelijk een molex connector gevonden, bij Conrad! Alleen zijn de verzendkosten hoger dan het product zelf kost, dus mijn vraag is zijn er nog meer mensen met belangstelling hiervoor? :?

De molex-connector kun je hier bekijken:

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0204027221016840996&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=77651&TK_PAR[MEDIUM]=89

Heb je belangstelling dan kun je me bereiken op hellfighter_@hotmail.com

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Jammer, ik heb 2 weken terug nog een stuk of 10 bestelt voor m'n fanbus...

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 15:25
Ehm, anders sta je effe op, pak je je fiets en zoek je de dichtsbijzijnde elektroboer op?
Die heeft zeker weten deze connectors (of iig los, en kabel apart), hoewel ie misschien Molex-connector niet snapt (Molex is eigenlijk een merk, niet specifiek de pc-poweraansluitingen)

[Edit] Ik zie dat je in oldenzaal woont. D'r zit daar vast wel een elektroboer, anders is in Hengelo wel Tessatronic, of de Conrad zit dicht genoeg bij om het niet te hoeven laten versturen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al lang bij de Electro boer langgeweest maar hij wist wel wat ik bedoelde maar had ze niet :(

Verwijderd

Zie het probleem niet , deze connectors kun los je bij elke elektronica zaak (bv Display , Radio Piet in Arnhem , etc ) halen .

Dus om hier nou een inkoopactie voor te starten :? .

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

dil in rotterdam heeft ze ook voor ongeveer 2 euro voor manetje vrouwtje, moet je alleen nog ff zelf vast zetten

HTPC user

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 01:02 schreef bassie666 het volgende:
dil in rotterdam heeft ze ook voor ongeveer 2 euro voor manetje vrouwtje, moet je alleen nog ff zelf vast zetten
Kun je zelf ook nog eens mooi het voltage kiezen ( 5, 7 of 12 V ) ;)
Ideaal .

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 22:48

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

in Groningen zijn ze te krijgen bij Okaphone (wereldzaak :) ) en nee ik heb geen aandelen in okaphone :)

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:08

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 23 maart 2002 01:01 schreef 2Bad het volgende:
Zie het probleem niet , deze connectors kun los je bij elke elektronica zaak (bv Display , Radio Piet in Arnhem , etc ) halen .

Dus om hier nou een inkoopactie voor te starten :? .
waar zit display hier in Arnhem dan?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Display Electronics Arnhem
Markt 34
6811 CJ Arnhem
T: 026 445 45 18

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hier dan een display of conrad of iets dergelijks in de buurt?? Ik woon in oldenzaal *D

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Neem een kleine schroevendraaier uit een horlogegereedschapsetje, buig het uitstaande lipjes van de contacten die je nodig hebt terug, haal de contactpinnetje eruit, soldeer er kabeltjes aan (beste aan het ontlastingingsgedeelte), buig de lipjes weer naar buiten en plaats de contacten weer in de juiste positie.

Kost je bij elkaar ook maximaal 10 eurocent :?

Daar ga je toch geen geld voor neertellen :?

Ben je echt een kluns dan haal je desnoods bij Halfords ofzo de bekende aftak kabelschoentjes/klemmetjes die gebruikt worden voor bijvoorbeeld handsfreesetjes te voorzien van spanning.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
Op zaterdag 23 maart 2002 12:39 schreef Hellfighter het volgende:
Weet iemand hier dan een display of conrad of iets dergelijks in de buurt?? Ik woon in oldenzaal *D
Conrad Boekelo, Tessatronic Hengelo.
Dat zijn de betere zaken :) Mijn voorkeur gaat uit naar Tessatronic trouwens, omdat zij die molex dingen wel hadden, en Conrad had er maar 3.. |:(

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zaterdag 23 maart 2002 13:40 schreef Phreak het volgende:

[..]

Conrad Boekelo, Tessatronic Hengelo.
Dat zijn de betere zaken :) Mijn voorkeur gaat uit naar Tessatronic trouwens, omdat zij die molex dingen wel hadden, en Conrad had er maar 3.. |:(
Tessa is koel. :)
Adressen vind je ook in bladen als Elektuur.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.