zien jullie mijn foto al? en indien neen, hoe kan ik maken dat het wel lukt ? ik heb de faq al gelezen maar raak er nog niet uit wijs! sorry, moderator!
tja, ik kan je zo direct niet helpen.. maar prive verpleegstertje? dat lijkt me wel wat.. 
Uhmz. overigens is dit niet het goede forum denk ik. Het zal eerder in LA moeten denk ik.
Uhmz. overigens is dit niet het goede forum denk ik. Het zal eerder in LA moeten denk ik.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
we zien hemOp zaterdag 23 maart 2002 00:44 schreef -barbara- het volgende:
zien jullie mijn foto al? en indien neen, hoe kan ik maken dat het wel lukt ? ik heb de faq al gelezen maar raak er nog niet uit wijs! sorry, moderator!
Ah, ik zie het al.
Je afbeelding moet 60x60 pixels zijn en niet zo groot.
Je zult die foto dus moeten resizen.
Je afbeelding moet 60x60 pixels zijn en niet zo groot.
Je zult die foto dus moeten resizen.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Zet in je prefs,Op zaterdag 23 maart 2002 00:44 schreef -barbara- het volgende:
"Iconen van gebruikers in topics laten zien" aan
&
"Alleen geuploade iconen laten zien." uit.
Next time, ask in LA
We zien je foto, misschien is het verstandig om het plaatje iets te verkleinen. De volgende keer kan je dit soort vragen beter stellen in Lieve AdjesOp zaterdag 23 maart 2002 00:44 schreef -barbara- het volgende:
Verwijderd
sorry hoor maar wat doe je eigenlijk op tweakers als je dit soort dingen niet weet, misschien is www.fokforum.nl leukerOp zaterdag 23 maart 2002 00:47 schreef -barbara- het volgende:
en hoe maak ik hem 60 op 60 klein??
Dani-Filth je gaat me toch niet vertellen dat je dat Bonzi - Beest leuk vind ...... (zie z'n icon)
Murphy was an optimist
Verwijderd
jij gaat me toch niet vertellen dat je die icon serieus neemtOp zaterdag 23 maart 2002 00:51 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Dani-Filth je gaat me toch niet vertellen dat je dat Bonzi - Beest leuk vind ...... (zie z'n icon)
Sommige tweakers zijn hopeloosOp zaterdag 23 maart 2002 00:54 schreef JJMeatloaf het volgende:
Ik krijg het warm.
Welkom op GoT Barbara
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Welke user hebben ze wel gebanned maar geen IP ban gegeven?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Daar kun je een heel simpel en gratis programmaOp zaterdag 23 maart 2002 00:47 schreef -barbara- het volgende:
en hoe maak ik hem 60 op 60 klein??
zoals irfanview voor gebruiken. [ te downloaden op
www.irfanview.com ]
Eerst een vierkant uit de foto snijden [ crop functie ]
dan resizen op 60x60
dan opslaan als barbara.jpg
dan op GoT in profile opgeven bij 'Plaatje opsturen'
Verwijderd
Als we hier iedereen die redelijk nieuw is gaan afzeiken,
krijgen ze nooit de kans om een goeie tweaker te
worden.
En dan krijg je hier vanzelf vergrijzing
worden.
Verwijderd
Adem in, adem uit.....Op zaterdag 23 maart 2002 01:36 schreef pir-p3 het volgende:
Als we hier iedereen die redelijk nieuw is gaan afzeiken,
worden.
Welkom in mijn woonplaats: Kerkrade!Op zaterdag 23 maart 2002 01:36 schreef pir-p3 het volgende:
De meest vergrijzde stad van Nederland

Op zaterdag 23 maart 2002 00:46 schreef intert0y het volgende:
Op zaterdag 23 maart 2002 00:46 schreef intert0y het volgende:
Sorry hoor, maar je ziet eruit zoals op de foto, je komt hier op GoT, je weet wel hoe je een foto moet uploaden, je weet zelfs endoria te vinden maar je profile instellen gaat je tever?
Sorry dude, maar dat geloof ik dus niet.
Hoezo verplaatst naar LA dit hoort toch in HK 
<edit...... ik verwees naar een HK topic dmv [topic=444297] dat werkt dus niet, dan maar http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/444297>
<edit...... ik verwees naar een HK topic dmv [topic=444297] dat werkt dus niet, dan maar http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/444297>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wat een klerefoto 
Ziet er niet uit imo
Ziet er niet uit imo
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Je bedoelt de technische punten (kleurdiepte) neem ik aan, of de inhoud?Op zaterdag 23 maart 2002 02:04 schreef Kezmanatic het volgende:
Wat een klerefoto
Ziet er niet uit imo
lol, tis toch nie zo erg, woon ook in dit gatOp zaterdag 23 maart 2002 01:42 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Welkom in mijn woonplaats: Kerkrade!
De meest vergrijzde stad van Nederland![]()
-Barbara- Ik heb hem ff voor je verkleint, en ff een beetje aangepast, zodat hij er iets beter uitziet 

of

De rest is niet erg behulpzaam trouwens * moto-moi begint te begrijpen waar die regulars voor zijn

of

De rest is niet erg behulpzaam trouwens * moto-moi begint te begrijpen waar die regulars voor zijn
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
En alle hitsige pubers trappen er elke keer weer in als er een 'meisje' opduikt op GoTOp zaterdag 23 maart 2002 01:52 schreef obsidian het volgende:
Sorry hoor, maar je ziet eruit zoals op de foto, je komt hier op GoT, je weet wel hoe je een foto moet uploaden, je weet zelfs endoria te vinden maar je profile instellen gaat je tever?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
De technische punten dusOp zaterdag 23 maart 2002 02:22 schreef Spooky het volgende:
[..]
Je bedoelt de technische punten (kleurdiepte) neem ik aan, of de inhoud?
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
waarom is d'r user icon goed en d'r webicon brak?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
wil je bij de crew, ik denk dat je wel geschikt bent (zal gelijk in het crewforum es zeggen dat ze haast moeten maken met die crewmeeting)?
Wacht ff!Op zaterdag 23 maart 2002 19:32 schreef Tom het volgende:
wil je bij de crew, ik denk dat je wel geschikt bent (zal gelijk in het crewforum es zeggen dat ze haast moeten maken met die crewmeeting)?
Dus als ik een user icon van een lekker wijf plaats en zeg dat ik dat ben dan wordt ik meteen uitgenodigd om crewmember te worden?
* NitroX infinity krijgt een plannetje
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Uhm; Reken er wel dan op dat je een speciale functie krijgt. En die wil je als man nietOp zaterdag 23 maart 2002 19:43 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Wacht ff!
Dus als ik een user icon van een lekker wijf plaats en zeg dat ik dat ben dan wordt ik meteen uitgenodigd om crewmember te worden?
* Jaymz krijgt een plannetje
Te lui om zelf naar Amsterdam te gaan? Of geen geld?Op zaterdag 23 maart 2002 19:49 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Uhm; Reken er wel dan op dat je een speciale functie krijgt. En die wil je als man niet
![]()
![]()
![]()
![]()
🌞🍃
Nee, Amsterdam wil niet naar mij komenOp zaterdag 23 maart 2002 19:51 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Te lui om zelf naar Amsterdam te gaan? Of geen geld?
[me=45765]Ziet verontrustende beelden voor zich en kruipt in een hoekje.[/me]Op zaterdag 23 maart 2002 19:49 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Uhm; Reken er wel dan op dat je een speciale functie krijgt. En die wil je als man niet
![]()
![]()
![]()
![]()
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Op zaterdag 23 maart 2002 19:32 schreef Tom het volgende:
Inruilen voor je mercedes??
neej dankje, liever een Mercedes (met een beetje geluk krijg je zoiets erbijOp zaterdag 23 maart 2002 19:58 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Inruilen voor je mercedes??
Het DT (DoktersTeam) is altijd op zoek naar blonde leuke verpleegstertjes
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
gynecoloog? (hoe je dat dan ook mag schrijven...)Op zaterdag 23 maart 2002 20:07 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Het DT (DoktersTeam) is altijd op zoek naar blonde leuke verpleegstertjes
En wie zijn al die "hitsige pubers" ? Juist ja! De GoT crew!Op zaterdag 23 maart 2002 11:30 schreef Exirion het volgende:
[..]
En alle hitsige pubers trappen er elke keer weer in als er een 'meisje' opduikt op GoT![]()
![]()
Bwahahahaha!
Nitrox heeft het gevoel dat hij dit niet had moeten zeggen
Verwijderd
Bij aankoop van een pakje boter??Op zaterdag 23 maart 2002 20:09 schreef Tom het volgende:
[img]'http://antonis.nl/p/inbmstzuynyoiojbughwfbycttaqzchhpiuhbuba'[/img]
jij ook gefeliOp zaterdag 23 maart 2002 20:15 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
En wie zijn al die "hitsige pubers" ? Juist ja! De GoT crew!
Bwahahahaha!
Die mercedes of die babe?Op zaterdag 23 maart 2002 20:20 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Bij aankoop van een pakje boter??
* NitroX infinity heeft liever die mercedes, die mag tenminste legaal verkocht worden.
Kijk maar uit, voordat er een deuk in de auto zit van dat dikke lichaam van d'r.Op zaterdag 23 maart 2002 20:09 schreef Tom het volgende:
[img]'http://antonis.nl/p/inbmstzuynyoiojbughwfbycttaqzchhpiuhbuba'[/img]
🌞🍃
Volgens mij is jouw resolutie niet helemaal goedOp zaterdag 23 maart 2002 20:26 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voordat er een deuk in de auto zit van dat dikke lichaam van d'r.
Waar zat ook al weer die BAN-knop???Op zaterdag 23 maart 2002 20:15 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
En wie zijn al die "hitsige pubers" ? Juist ja! De GoT crew!
Bwahahahaha!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Tja, dat weet ik nietOp zaterdag 23 maart 2002 20:33 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Waar zat ook al weer die BAN-knop???
zoiets ??Op zaterdag 23 maart 2002 20:41 schreef P5ycho het volgende:
waar blijven de nurse-fotosoeps?

goed bezig, maar ik zocht iets mat meer decollete
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Dat doe ik Barbara niet aan.Op zaterdag 23 maart 2002 20:56 schreef P5ycho het volgende:
goed bezig, maar ik zocht iets mat meer decollete

niet dat het mij boeit, ik speel alleen een beetje in op de gedachten van alle pubers hier hehe. ik kom wel aan m'n trekken in Zak vanavond.Op zaterdag 23 maart 2002 20:59 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Dat doe ik Barbara niet aan.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Dit is geloof ik niet echt een LA topic meer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.