[RTCW] Fout in MP_BASE ??

Pagina: 1
Acties:

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:45
Ik was net vrolijk aan het gamen met RTCW lekker multiplayer MP_BASE level toen ik toch iets raars ontdekt.

Als je de eerste mp42 vanaf de allied kant vast pakt en je deze weer loslaat verschijn je ergens anders in het level. Ik heb ook al ontdekt dat dit een plaats is waar op dat moment iemand staat.

Ik vind dit een grote fout. :(

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-11 21:23

Steffie

Opaque

Dat level heeft wel meer bugs. Op dat huisje bij radar 2 kan je bovenop springen. Vanaf daar kan je dwars door de muur een heel groot deel van dat warehouse zien en je ziet dus iedereen ruim van te voren al aankomen.
Bij radar 1 als je dood op de drempel van dat hokje ligt en je wordt gerevived, dan ga je daar in de lucht zweven zodat je daar vast in de muur hangt en niet meer weg kan komen.

Maar ondanks dat wel het leukste level om te spelen :)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 00:40 schreef Dani2001 het volgende:
Ik was net vrolijk aan het gamen met RTCW lekker multiplayer MP_BASE level toen ik toch iets raars ontdekt.

Als je de eerste mp42 vanaf de allied kant vast pakt en je deze weer loslaat verschijn je ergens anders in het level. Ik heb ook al ontdekt dat dit een plaats is waar op dat moment iemand staat.

Ik vind dit een grote fout. :(
Dat is zinds 1.3 zo :{. Vind die patch maar niks, als je gehealt word op base in de buurt van 1 van de 2 radars blijf je aan de reet van de medic plakken :D (leuk gezicht, wel lastig :{)
En probeer es de mp42 (oid) op base in de buurt van de allies spawn punt te pakken, zodra je em loslaat val je onder het level :{ (ook de mp42 @ assault bij de axis respawn punt heeft hier last van)

Verwijderd

Die patch zuigt geweldig, hoeveel keer ik inmiddels al niet buiten een level heb gestaan (echt er buiten, ziet er weird uit) je wordt er doodmoe van :r.

Verwijderd

ik heb nog helemaal geen problemen gehad bij die patch. Maar wel stom die bugs.