Toon posts:

Serious Sam 2 splitscreen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand de splitscreen mode van seious sam 2 gespeeld met zeg maar ieder scherm een eigen muis???

Bij mij lukt het alleen om met 2 muizen ( 1 USB + 1 PS/2) 1 scherm te besturen.

Moet toch mogelijk zijn, zit toch niet voor niks deze optie in dit coole spel

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 00:24 schreef masterbaster het volgende:
Heeft er iemand de splitscreen mode van seious sam 2 gespeeld met zeg maar ieder scherm een eigen muis???

Bij mij lukt het alleen om met 2 muizen ( 1 USB + 1 PS/2) 1 scherm te besturen.

Moet toch mogelijk zijn, zit toch niet voor niks deze optie in dit coole spel
1. verander je sub

2. bij mij werktie ook niet ;)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Volgens mij is het de bedoeling dat de tweede persoon naar een joystick graait...

www.nintendocasemods.com

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Ik meen dat het vrij veel aanpas werk vereist om een game op 2 schermen draaiend te krijgen.

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 14:42 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik meen dat het vrij veel aanpas werk vereist om een game op 2 schermen draaiend te krijgen.
Splitscreen is 1 monitor onderverdelen in 2 helften zodat je tegen/met elkaar kan gamen.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Als je Serious Sam in splitscreen wilt spelen met 2 muizen, dan moet de tweede muis een Com-poort muis zijn. Geen PS/2 of USB muis dus. En zelfs als je die hebt is 't nog vrij lastig om 't goed te laten werken, maar d'r is info te vinden in de readme's die bij 't spel zitten. Ik heb zelf nog een Com-poort muis hier, en 't is me gelukt om 't aan de praat te krijgen, maar na 1 keertje splitscreen deathmatch proberen was de lol er eigenlijk wel van af.
Pagina: 1