documenten laten scannen(grootverbruik)

Pagina: 1
Acties:

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:10

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb een paar vraagjes welke hier wel kunnen worden beantwoord denk ik. Het volgende is het geval. Dagelijks hebben we iets van 2500 documenten. Deze moeten minimaal 5 dagen worden bewaard. En dagelijks moeten er ongeveer 30 van die documenten opgezocht worden. Ze liggen dan wel op plaatsnaam opgeborgen, maar nog is het ongeveer anderhalf uur werk om de bijbehorende documenten op te zoeken. Dit gebeurd dus dagelijks. We hebben ook een paar Xerox printers en die scannen een document in nog geen seconde. Maar helaas kun je die niet gebruiken voor wat ik bedoel.
Nu is mijn vraag dus: Bestaan er van die apparaten die ongeveer 2500 documenten per dag kunnen verwerken(dus scannen en opslaan? Er zijn wel een paar voorwaarden waaraan het moet voldoen. Op die documenten staat een uniek nummer. Dus achteraf moet er wel op dat nummer gezocht kunnen worden om zo snel het document terug te vinden en uit te printen(soort van OCR dus).

Kan iemand me verder helpen?

Verwijderd

Denk dat je zoekt naar een scanner met een auto feed optie

Een zoekaktie bij Google naar autofeeder scanners zou ik zeggen.

Als je wil wil ik na het weekend wel is kijken wat voor type scanner er bij ons staat. We gebruiken em om respons kaarten te scannen.

Succes.

• DeBolle
  • Laatst online: 21:37

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Je zou kunnen informeren bij enige kennissen die bedrijfsmatig doen wat jij wilt - zoals www.karmac.nl

PS: t'is niet echt eenvoudig zonder reclameuitingen een zinnig antwoord te geven :)

Specs ...ik doe er niets meer aan.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 00:45 schreef Bugfix72 het volgende:
Denk dat je zoekt naar een scanner met een auto feed optie

Een zoekaktie bij Google naar autofeeder scanners zou ik zeggen.

Als je wil wil ik na het weekend wel is kijken wat voor type scanner er bij ons staat. We gebruiken em om respons kaarten te scannen.

Succes.
Als je wil graag.
Dat Karmac is denk ik geen optie. Het moet inhouse gebeuren.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb de volgende link al wel gevonden:
http://www.superwarehouse.com/scanners/456idx.html

Hier staan wel leuke apparaten op. Deze bedoel ik dus, maar dan moeten ze softwarematig wel kunnen wat ik bedoel. Ik zal ze eens mailen. Sommige modellen kunnen ook barcodes scannen. En die staan ook op de documenten.

• DeBolle
  • Laatst online: 21:37

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Silly ... ik bedoelde niet dat je door die lui de zaak zou moeten laten scannen, maar dat je daar bij de systembeheerders informeerde wat voor spulletjes zij daarvoor hebben en wat de valkuilen zijn.

Specs ...ik doe er niets meer aan.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
ah op zo'n fiets. zeg dat dan. lol

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36

Killjoy

Klingon lawn products

Ik weet wel zeker dat dat kan. Op mijn werk wordt alle post (duizenden/dag) ingescand voordat het via een workflow systeem (Cosa) digitaal op de afdelingen verspreid wordt. Elk poststuk krijgt een uniek ID, bestaande uit een poststuknummer en een scandatum. Heb echter geen flauw idee wat voor scanner er gebruikt wordt. Ik weet alleen dat 'ie erg duur is.

Voor normale raadpleeg maken wij gebruik van ExtenDIS. Zal maandag eens kijken of ik verder info voor je kan vinden.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Wat is duur? Het mag best 15 a 20.000 euro kosten ofzo hoor. Ik moet gewoon ff weten of zo'n systeem doet wat ik wil. Dus een document scannen en dan bijvoorbeeld als bestandsnaam een nummer meegeven wat op het document staat. Op elk document staat een uniek nummer en die moet dus makkelijk terug te zoeken zijn. Zodat dus alle "30" documenten per dag in 5 minuten opgezocht zijn ipv die anderhalf uur die je nu bezig bent.
Pagina: 1