Ik heb een paar vraagjes welke hier wel kunnen worden beantwoord denk ik. Het volgende is het geval. Dagelijks hebben we iets van 2500 documenten. Deze moeten minimaal 5 dagen worden bewaard. En dagelijks moeten er ongeveer 30 van die documenten opgezocht worden. Ze liggen dan wel op plaatsnaam opgeborgen, maar nog is het ongeveer anderhalf uur werk om de bijbehorende documenten op te zoeken. Dit gebeurd dus dagelijks. We hebben ook een paar Xerox printers en die scannen een document in nog geen seconde. Maar helaas kun je die niet gebruiken voor wat ik bedoel.
Nu is mijn vraag dus: Bestaan er van die apparaten die ongeveer 2500 documenten per dag kunnen verwerken(dus scannen en opslaan? Er zijn wel een paar voorwaarden waaraan het moet voldoen. Op die documenten staat een uniek nummer. Dus achteraf moet er wel op dat nummer gezocht kunnen worden om zo snel het document terug te vinden en uit te printen(soort van OCR dus).
Kan iemand me verder helpen?
Nu is mijn vraag dus: Bestaan er van die apparaten die ongeveer 2500 documenten per dag kunnen verwerken(dus scannen en opslaan? Er zijn wel een paar voorwaarden waaraan het moet voldoen. Op die documenten staat een uniek nummer. Dus achteraf moet er wel op dat nummer gezocht kunnen worden om zo snel het document terug te vinden en uit te printen(soort van OCR dus).
Kan iemand me verder helpen?