Op converter 1,7V >asus probe 1,8-1,9V

Pagina: 1
Acties:

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:55
Ik heb m'n celly 566 op 977Mhz met 1,7V volgens de converter. Nu zegt de asus pc-probe dat het voltage tussen de 1,8 en 1,9 hangt. Wie moet ik geloven?
1,7V zou wel erg weingig zijn om hem stabiel op 977 te hebben, dus ik ga er eigenlijk van uit dat tie toch op 1,85 staat.

Y'24

Verwijderd

Je moet ff in je Bios kijken hoe hoog ie staat .

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:55
De bios geeft dezelfde waarden als de pc-probe van asus.

Y'24

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-09 09:16
zulke vage dingen heb ik dus ook met me A7V en asus probe... In de bios zet ik em op bijv 1.6V. Maar wat zegt Asus Probe?: 1.67V. Steeds een 0.05 voltje hoger. :( Nu weet ik dus helemaal niet wie ik moet geloven he :\
Ik heb wel de nieuwste bios update (1.0.0.4 ofzoiets)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

RvV, denk ut ook, da's (1,70V) wel erg weinig voor een procesor die zover is overgeklokt,

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Maar als jij hem op de converter op 1.7V zet , en in je bios op 1.85 dan wordt de V-core 1.85 . Of je mobo ondersteund van zichzelf geen voltage-tweaking , dan is het een ander verhaal en klopt er inderdaad iets niet .

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:38
Dat wat PCbrobe en het bios zeggen klopt!...Die waarden komen namelijk van de sensoren die op het moederbord zitten ( die meten hoeveel volt overal op zit)

Bij de asus a7v met een oud bios klopt het dat het voltage 0.05v hoger....dit is verholpen met het nieuwste bios...Maar voor de tweakers.......: Dan zal ik het er niet op zetten....Want nu kun je namelijk tot zo'n 1.92 v gaan...Met het nieuwe bios is het maximale voltage maar 1.85 v (dacht ik)..Wat dus betekent dat je je proc. minder ver kunt overclocken :(

( correct if i'm wrong)

https://wren.co/join/Devian

Pagina: 1