Kheb hier net een 24x fikker, en CD-R'etjes van Taiyo Yuden (of whatever). Deze zijn geschikt voor maximaal 16x, ik heb er echter al een paar met succes volgefikt op 24x. Zou dit (op lange termijn) uitmaken?
Verwijderd
ik heb hetzelfde. ik heb nu al zon beetje 100 16x schijfjes op 24 speed gebrand maar heb nog nergens last van
De meeste 16x werken ook goed op 24x. Brand eigenlijk alles op 24 en nooit problemen
denk ook niet dat het heel veel uit maatk.
denk ook niet dat het heel veel uit maatk.
Het is gewoon een garantie denk ik. Als jij ze nu met 24x niet goed brandt kan je ze niet meer terug naar de winkel brengen.
The cyclographing developer
Kan je dat anders wel danOp vrijdag 22 maart 2002 23:11 schreef Potatoman het volgende:
Het is gewoon een garantie denk ik. Als jij ze nu met 24x niet goed brandt kan je ze niet meer terug naar de winkel brengen.
Ik heb vroeger hele hopen cd's die gemaakt waren voor 2-8 spped (en op 4 speed gebrand waren) mogen weggooien, als ik dat had geweten
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Dat schijnt zo jaOp vrijdag 22 maart 2002 23:13 schreef Duracell het volgende:
[..]
Kan je dat anders wel dan
The cyclographing developer
Verwijderd
Ja , hier hetzelfde probleem,(Sunstar 700 MB CD-R) staat niks van snelheid op de doos, brand met 24x
Zal je niet lukken. Stel je bent verkoper en er komt iemand terug met 1 CD, ja de cd doet het niet. Leef je in. Heb het btw ook gezien/ cq meegemaakt dat dit gebeurde.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Wat is eigenlijk het verschil tussen een cd die geschikt is voor max 16 speed en één voor max 24 speed?
Hangt wel van het merk af of je ze mag teruggeven (staat soms op het doosje).
Het is gegarandeerd en getest tot xx speed. Als je een goed merk (Sony bv) neemt kan je deze met gemak en zonder kwaliteitsverlies op een snellere snelheid branden.
Om wat te doen precies?Op vrijdag 22 maart 2002 23:11 schreef Potatoman het volgende:
Kom op mannen!! Wat op zo'n lelletje papier in een hoesje staat betekent alleen dat ze getest zijn op die snelheid en OK bevondenzijn. Denk je dat philips gelijk alle papiertjes gaat herdrukken als een 16speed cdtje het toevallig doet in een 40speed plexwriter?!
Een cd kan altijd nog spontaan weleens mislukken maakt niet uit op welke snelheid! Ik brand nog steeds met m'n 4speed scsi en ik hem zeker 5cd's van 2000 laten mislukken hoor...
[sub][sorry hoor mode]
Dit is echt een onzinnige post!! Zonde van m'n tijd. Stelletje Tweakers!!
[/sorry hoor mode][/sub]
Een cd kan altijd nog spontaan weleens mislukken maakt niet uit op welke snelheid! Ik brand nog steeds met m'n 4speed scsi en ik hem zeker 5cd's van 2000 laten mislukken hoor...
[sub][sorry hoor mode]
Dit is echt een onzinnige post!! Zonde van m'n tijd. Stelletje Tweakers!!
[/sorry hoor mode][/sub]
Ja solosmots dit maak heel veel uit. Als je ze namelijk tè snel brand komen je nullen en enen door elkaar te staan maar dat gebeurt al tijdens het branden omdat hij te hard draait en niet pas na verloop van tijd.Op vrijdag 22 maart 2002 22:56 schreef Solosmots het volgende:
Kheb hier net een 24x fikker, en CD-R'etjes van Taiyo Yuden (of whatever). Deze zijn geschikt voor maximaal 16x, ik heb er echter al een paar met succes volgefikt op 24x. Zou dit (op lange termijn) uitmaken?
heh ik heb het altijd omgekeerd eigenlijk: zeg maar 'dure'cd's zoals die rare sony's (
) van zeg maar 16x krijg ik ECHT niet gebrand op mn 6x brander, maar van die cheapass merkjes zoals lenco enzo
gaat het altijd perfect
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ja meneer, ik zie toch duidelijk dat u dit schijfje op 24 speed gebrand heeft!!Op vrijdag 22 maart 2002 23:11 schreef Potatoman het volgende:
op de bijsluiter staat "16 speed max" dus uw garantie claim kan ik niet honoreren.
goedemiddag!
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Verwijderd
Hahaha, dat is een goeie, nullen en enen door elkaar.Op zaterdag 23 maart 2002 09:23 schreef PWA het volgende:
Ja solosmots dit maak heel veel uit. Als je ze namelijk tè snel brand komen je nullen en enen door elkaar te staan maar dat gebeurt al tijdens het branden omdat hij te hard draait en niet pas na verloop van tijd.
Hoezoe, staan je nullen en enen nu dan op volgorde?
Verwijderd
Je hoeft met een mislukte CDR echt niet bij de winkel terug te komen, tenzij er echt defecten zichtbaar zijn, of er meerdere klachten uit dezelfde batch bekend zijn. Negen van de tien keer wordt een CDR door de gebruiker zelf verprutsts.
LOL geloof je het zelf ?Op zaterdag 23 maart 2002 09:23 schreef PWA het volgende:
[..]
Ja solosmots dit maak heel veel uit. Als je ze namelijk tè snel brand komen je nullen en enen door elkaar te staan maar dat gebeurt al tijdens het branden omdat hij te hard draait en niet pas na verloop van tijd.
volgens mij gebeurd het ook als je die cd's eens goed door elkaar schud... dan zitten die 0-en en 1-en all over the place...
misschien een stomme vraag maar mijn plextor heeft dat ie kijkt naar hoe snel de media fikt. Kan ik dit uitzetten op een of andere manier want ik vind het nogal irritant dat mijn cd'tjes altijd op 16 speed fikken.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Ik zal het dan nog maar een keer zeggen: CDR's hebben geen brandsnelheid begrenzing. Dat hebben alleen CDRW's. En over dat altijd op 16x branden met je Plex, waarom zou je dat niet willen? Als je baggermedia gebruikt dan begrijp ik het wel want die willen dan nog wel een verkloot worden maar met goeie CDR's is er niet aan de hand. Verder kan je toch ook gewoon een lagere snelheid instellen?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
VERBATIM LIFETIME WARRANTY
...
If this product is found to be defective, it will be replaced at no cost to you. You may return it with your original cash register receipt to the place of purchase or contact Verbatim.
this warranty does not apply to normal wear or to damage resulting from abnormal use, misuse, abuse, neglect or accident.
...
Met bijvoorbeeld Verbatim kun je echt terug naar de winkel. Draai bijvoorbeeld even de LOG van Nero uit: als hij zomaar afbreekt met "MEDIA ERROR" heb je recht van spreken.
(wel een hoop werk voor die ene Euro
)
...
If this product is found to be defective, it will be replaced at no cost to you. You may return it with your original cash register receipt to the place of purchase or contact Verbatim.
this warranty does not apply to normal wear or to damage resulting from abnormal use, misuse, abuse, neglect or accident.
...
Met bijvoorbeeld Verbatim kun je echt terug naar de winkel. Draai bijvoorbeeld even de LOG van Nero uit: als hij zomaar afbreekt met "MEDIA ERROR" heb je recht van spreken.
(wel een hoop werk voor die ene Euro
Verwijderd
die zijn gemaakt voor er 24speed warenOp zaterdag 23 maart 2002 00:06 schreef Cubix het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een cd die geschikt is voor max 16 speed en één voor max 24 speed?
ik fik hier ook 12x CDrs op 16x...
dus ik zie het punt niet?
Nouja ik fik lekker door, de eerste gare CD-R door te snel fikke moet nog komen hoor...
Pagina: 1