he wie weet je waar je zo'n portable bier tab kan kopen. Zo eentje van de gal en gal (die verhuren ze namelijk). Wil er namelijk een dubbel systeem in gaan bouwen en processor koelen en men bier natuurlijk. Is voor een NOT getweakte AMD K6-2 500. en als ik er een heb weten te bemachtigen of een soortgelijk iets. Wie kan me dan opweg helpen met het ombouwen.
Verwijderd
Valt denk ik weinig aan om te bouwen. Je moet gewoon de kraan weghalen, aansluitingen gebruiken waar het bier normaal door loopt en verbinden met je waterblok en reservoir.
Misschien kan je die dingen bij de macro kopen ofzo.
Misschien kan je die dingen bij de macro kopen ofzo.
Het zou dus betekenen dat je de tap zou moeten slopen, die dingen zijn naadloos dicht (zo goed als) de enige opening die er inzit is het bier verkeer tuutje 
Als je um wilt slopen, is het verder geen probleem, als je hem heel wilt laten, zet het dan maar uit je hoofd
Als je um wilt slopen, is het verder geen probleem, als je hem heel wilt laten, zet het dan maar uit je hoofd
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
onmogelijk dus om zo iets na te bouwen ofzo? is namelijk de bedoeling om van die leuke lan party's en men drank en men pc koel te hoeden met een zo''n aperaat.
mmmm watercooling met bier.... zou dat werken??
lijkt me wel
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
ja maar wie helpt me met het vinden van zo'n kreng en het ombouwen of zelf bouwen van zo'n ding. ben namelijk nietecht technisch, ja case of mon spuiten of andere ledjes er in ok. maar dit is toch andere koek
haha, continu drinken, anders stroomt t niet meer en dan krijg je een verotte procc+warm bierOp vrijdag 22 maart 2002 22:38 schreef EntonoX het volgende:
mmmm watercooling met bier.... zou dat werken??lijkt me wel
Wat wil je nou? Denk je nou echt dat iemand voor jou zo'n ding gaat regelen en ombouwen? Als je niet weet waar je moet beginne...moet je er misschien gewoon niet aan beginnen. Ik vind het fantastisch dat je de 'new topic'-knop weet te vinden als je weer es een lijp idee hebt...maar dit schiet niet echt op.Op vrijdag 22 maart 2002 22:39 schreef whocarezwarez het volgende:
ja maar wie helpt me met het vinden van zo'n kreng en het ombouwen of zelf bouwen van zo'n ding. ben namelijk nietecht technisch, ja case of mon spuiten of andere ledjes er in ok. maar dit is toch andere koek
I reject your reality, and substitute my own.
vuile bierenbeul!!
ik ben voor bier.. !
hmz.. lijkt wel vet tog wel hoor.. tappie met een ocmputer..en dan een norme voorraad vaten
ik ben voor bier.. !
hmz.. lijkt wel vet tog wel hoor.. tappie met een ocmputer..en dan een norme voorraad vaten
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
KOUD bier wel te verstaan!!Op vrijdag 22 maart 2002 23:41 schreef gitaarwerk het volgende:
vuile bierenbeul!!
ik ben voor bier.. !
....
Beton is koel. Een Alpha is koeler.
you bet.. maar geen pils he..das om te zuipen..Op vrijdag 22 maart 2002 23:46 schreef Concrete het volgende:
[..]
KOUD bier wel te verstaan!!
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
hhmm ik houd ook alleen maar van koud bier , en wat wordt de volgende mod een wijnvat mod is namelijk lekker te rollen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()