Toon posts:

Firmware gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nieuwe firmware nodig voor mijn dvdrom en cdrw:

Compaq dvdrom dvd-113
Freecom ide-cd r/rw 4*4*32

Ik ben al op behoorlijk at sites geweest maar heb niks gevonden. De pagina's van freecom en compaq zijn ook niet echt duidelijk. Kan iemand mij een aantal rechtstreekse links kan geven naar de sites waar ik de updates kan downen?

Alvast erg bedankt, Michel

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Nieuwe firmware voor je DVD-ROM speler? Waarom?
Freecom = Philips! (Kijk maar op de sticker: 't is gewoon 'n CDD3801 :))

...With a touch of magic¿

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt zeg!! Ik wist echt niet dat het gewoon een philips was. Ennuh waarom nieuwe firmware voor mijn dvd speler? Als er ergens nieuwe firmware van uit is waarom zou je je dvd speler dan niet updaten? Het zal echt wel beter zijn. Maar ja alvast bedankt voor de tip.

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
...maar waarom iets 'verbeteren' als 't al goed werkt? Bijna alle fabrikanten geven aan dat je alleen 'n firmware-update moet doen als je problemen hebt! ;)
Nee, 'k zou 't maar lekker zo laten als 't ding nu goed werkt. 'k Zou 't risico niet nemen dat de update mislukt en 't ding 't helemaal niet meer doet!
Wat betreft die FreeCom (a.k.a. Philips CDD3801): d'r heeft 'n tijdje geleden 'n topic op GoT gestaan met non-official firmware voor de CDD3610. Die update is vlg. mij ook geschikt voor de CD3801, maar dat moet je ff nakijken in de 'SETUP' van de firmware. Daarin staat nl. een lijstje met CD-RW's waar de update voor gebruikt kan worden.

...With a touch of magic¿

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Als je een Compaq DVD Speler hebt neem ik aan dat je ook een Compaq PC hebt. www.compaq.com
Support -> Software/Drivers
Presario ->
nummer invoeren, alle softpaqs staan voor je neus.

Verwijderd

dubbelpost
maar het antwoord (link) heb ik al in het andere topic gegeven
Pagina: 1