Audio verdeel kast

Pagina: 1
Acties:

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-08 18:14
Ik heb in het verleden een tijdje gezocht naar een soort verdeelkastje voor verschillende audioinput/output apparaten. Ik heb echter nooit wat nuttigs gevonden, vandaar dat ik het hier nu vraag :)

Ik heb twee verschillende inputs:
-pc1
-pc2

En drie verschillende outputs:
-Hoofdspeakers
-Tweede speakerset
-Draadloze koptelefoon

Het idee is dat ik een willekeurige input of een of meer willekeurige outputs kan zetten, en dan de andere input ook nog kan gebruiken op de overgebleven output(s).

Voorbeeld: pc1 is aangesloten op hoofdspeakers, pc2 op de tweede speakerset. Ik wil dan pc1 kunnen switchen naar de tweede speakerset en draadloze koptelefoon, en pc2 naar de hoofdspeakerset.

De enige manier die ik bedacht had was om een soort boxje te maken met de verschillende in-en uitgangen, en vervolgens met draadjes te gaan wisselen, maar misschien weten jullie iets anders :)

The cyclographing developer

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

kijk eens op de site van conrad, en anders gewoon een patch panel maken.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

een mmmmmmmengpaneel?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:51
www.dateq.nl die gasten maken professioneel mengpanelen kost een duit heb je ook wat en ik geloof dat er zeker wel voor jouw wat bij zit

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hahaha... Meteen een Dateq erbij halen is wat overdreven (hoewel ik dat wel heb gedaan, maar ik overdrijf graag...) Een simpel mixertje lijkt me de oplossing voor jou.

Neem gewoon een goedkoop paneeltje van IMQ of zoiets. Zeer hoge geluidskwaliteit lijkt me in jouw geval niet echt heel erg belangrijk, dus voor minder dan 200 Euro kun je prima klaar zijn.

• Potatoman
  • Laatst online: 08-08 18:14
Op zaterdag 23 maart 2002 04:36 schreef MisterDon het volgende:
Hahaha... Meteen een Dateq erbij halen is wat overdreven (hoewel ik dat wel heb gedaan, maar ik overdrijf graag...) Een simpel mixertje lijkt me de oplossing voor jou.

Neem gewoon een goedkoop paneeltje van IMQ of zoiets. Zeer hoge geluidskwaliteit lijkt me in jouw geval niet echt heel erg belangrijk, dus voor minder dan 200 Euro kun je prima klaar zijn.
Whehe ik zat eerder te denken aan 50 euro maximaal :D ,maar dan doe ik het wel gewoon handmatig, dan heb ik lekker het gevoel dat ik 200 euro uitspaar :Y)

The cyclographing developer

Pagina: 1