Toon posts:

[EL] knightrider led loopt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus die knightrider geval gemaakt
maar ik heb hem dus geprogrammert, maar als ik hem nou in het looplicht schema steek dan blijft aleen led één branden

als ik op kristal meet, meet ik op het ééne pootje een mooie sinus maar op de andere een ruis

ik open dit topic omdat ze in de andere niet willen regeren

deze dus: [topic=414446/1/25]

Verwijderd

Welke andere?

Verwijderd

Welk schema?

Verwijderd

Topicstarter
zo beter :)

Verwijderd

Ja :P

Geef eens meer info.... Heb je het piccie geprogrammeerd? Of geprogrammeerd gekocht? sorry maar ik heb dat draadje nooit gevolgd...

Op de ene osc-pin meet je een sinus, dan loopt je osc wel. Dat je op die andere nix ziet komt denk ik omdat een xtal ingang het niet fijn vind als je er een probe bijprikt >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 22:17 schreef --EasY-- het volgende:
Ja :P

Geef eens meer info.... Heb je het piccie geprogrammeerd? Of geprogrammeerd gekocht? sorry maar ik heb dat draadje nooit gevolgd...

Op de ene osc-pin meet je een sinus, dan loopt je osc wel. Dat je op die andere nix ziet komt denk ik omdat een xtal ingang het niet fijn vind als je er een probe bijprikt >:)
ik heb hem dus zelf geprogrameert
en als ik hem na het proggen inlees zit de software er dus gewoon in

Verwijderd

Zie je pin 1 van de micro wel hobbelen bij activity? moet een mooie 5V blok zijn hoop ik

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 22:36 schreef --EasY-- het volgende:
Zie je pin 1 van de micro wel hobbelen bij activity? moet een mooie 5V blok zijn hoop ik
kan het nu ff niet meten, heb morgen me scoop weer terug
maar als dat er niet op staat
wat kan het dan zijn
en ik heb al een nieuwe erin gezet maar die doet precies het zelfde

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ultime knight rider led?!?!?! ik was op open dag van albeda college, ga ik volgend jaar naartoe, daar hadde ze SMD knight riders in elkaar gezet, ongeveer enev groot als ram reepje, heleboel smd leds erop, super stoer vond ik dat

Verwijderd

jezus klootzak dennie doe niet so slim joh je moet gewoon een vette airwolf maken

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 16:58 schreef timmy-2000 het volgende:
jezus klootzak dennie doe niet so slim joh je moet gewoon een vette airwolf maken
ga weg bart, aan jou had ik niets gevraagt :{
Pagina: 1