Toon posts:

internet na x aantal minuten weg op clients

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een eigen thuisnetwerkje draaien met een servertje met winroute pro + win 98.
Ik heb er 2 clients aanhangen. 1 met 98 en de ander met 2k, op beide pc valt na een x aantal minuten internet weg (meestal minder dan 15) en moet ik rebooten om opnieuw te kunnen internetten op de client (de lan verbinding uit en weer inschakelen wil ook nog weleens helpen) :? .
Verder kan ik wel in het netwerk blijven zoeken etc....

Heeft iemand van jullie enig id wat er mis is??

Verwijderd

Wat voor modem heb je?

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 21:36
geen shareware versie of zo die maar 15 min toestaat?

heb dat een keer met nat32 gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 22:32 schreef kwtemp het volgende:
geen shareware versie of zo die maar 15 min toestaat?

heb dat een keer met nat32 gehad.
neej hoor gewoon volle versie geen trial of nix, eerst werkte alles juist wel goed.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 22:30 schreef C0mB0 het volgende:
Wat voor modem heb je?
modem?? die heeft er toch nix mee te maken? aangezien ik wel normaal op me server kan internetten?

Verwijderd

modem?? die heeft er toch nix mee te maken? aangezien ik wel normaal op me server kan internetten?
Ja, dat had je er niet bij gezegd dat je wel normaal met je server kon internetten.

Maar bij mij lag het wel aan me modem. En ik had het hetzelfde probleem. :d

Verwijderd

Ik had een USB modem en die kon het niet aan want die 50mA nodig en ik had een klote voeding dus zodra ik met een andere pc op het netwerk ging internetten sloeg die gewoon uit. :d

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:35

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb het ook met winroute + netwerkje. Stopt het internet gewoon op clients. Opnieuw inbellen werkt meestal wel, maar het is wel kut :?

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
ik heb dit probleem ook gehad met winroute, waar het later niet aan bleek te liggen btw.
ik had het op een hele simpele manier opgelost: (ik had per ongeluk bij de interne netwerkkaart van de server een gateway adres ingevuld, dat vindt winroute en ook andere programma's niet lekker) je moet dus zorgen dat er geen gateway adres op je server bij de interne netwerkkaart staat ingevuld.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 maart 2002 15:26 schreef Freez het volgende:
ik heb dit probleem ook gehad met winroute, waar het later niet aan bleek te liggen btw.
ik had het op een hele simpele manier opgelost: (ik had per ongeluk bij de interne netwerkkaart van de server een gateway adres ingevuld, dat vindt winroute en ook andere programma's niet lekker) je moet dus zorgen dat er geen gateway adres op je server bij de interne netwerkkaart staat ingevuld.
aha thx dude, maaruh waarom werkte het eerst dan wel goed :?
Pagina: 1