gewone ps/2 muis werkt, optische niet...

Pagina: 1
Acties:

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik heb hier een M$ ps/2 muis met een balletje liggen, die werkt gewoon. Ik heb ook een goedkope optische ps/2 muis. Nou het probleempje: Ik had eerst ME werkte allebei de muizen op. Nou wou ik XP installeren, maar ik moest eerst een bios update doen voordat het installatieprogramma werkte. Sinds die tijd doet alleen mijn gewone ps/2 muis het nog. Nu heb ik weer WIN98SE daar doet ie het ook niet. Nou denk ik o ff iets in de bios veranderen maar dat helpt nix... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want ik snap er niks meer van?!?!? :?

alvast bedankt

Arch Linux

• The Dutchman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 07:54
heeft me ma ook gehad,

ff in bios dit inschakelen (weet niet of je dit alg edaan hebt)

mouse via usb ofzo... enable

----------------------------------------

• jordz.
O ja ik heb als mobo een AX34 van aopen en de optische muis krijgt gewoon stroom.

Arch Linux

• jordz.
Op vrijdag 22 maart 2002 21:47 schreef The Dutchman het volgende:
heeft me ma ook gehad,

ff in bios dit inschakelen (weet niet of je dit alg edaan hebt)

mouse via usb ofzo... enable
Als je een ps/2 muis hebt? Maar ik zal het proberen! Bedankt!

Het werkt niet :(

Arch Linux

• jordz.
KICK >:)

Sorry dat ik hier kick .. maar ik heb nou een ander mobo (zie sig) maar het werkt nog steeds niet .. Is mijn muis dood? Anders haal ik wel een mooie logitech :P

Arch Linux

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 15:41 schreef joRDzz het volgende:
KICK >:)

Sorry dat ik hier kick .. maar ik heb nou een ander mobo (zie sig) maar het werkt nog steeds niet .. Is mijn muis dood? Anders haal ik wel een mooie logitech :P
Het lijkt er wel op, kijk voor de zekerheid nog even na of deze muis ook niet op een andere PC werkt. Zo niet kan je je mooie Logitech gaan halen :)
Pagina: 1