* Netman768 zal er eens naar kijken 
[hm]
Deze is eigenlijke en regelrechte troll

* netman weet hier niet veel van en is het een beetje kwijt, wat is dit nou?
HELP!
[/hm]
[hm]
Deze is eigenlijke en regelrechte troll

1.536 kbit? dat is dus gewoon een 5e van wat je met een 56K haalt, dus puur sarcasme. Die 10Gb zou dat ook wel eens kunnen zijn, aangezien (zover ik weet) b.v. Chello geen limiet heeft en dat dus niet concurrerend zou zijn.Kabelfoon is dan ook een prima provider geworden.
Na jarenlang met de bijnaam Kabelsloom door het leven te zijn gegaan, is de laatste twee jaar de verbinding prima.
Een download van 1.536 kbit/s en 10Gb per maand voor Euro 56,90 is ook nog concurerend.
HELP!
[/hm]
Berg overgewaardeerd uitgedeeld 
ik moet wel zeggen dat veel zeikers vrij hoog staan
ik moet wel zeggen dat veel zeikers vrij hoog staan
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Dat is dus echt geen trol, een 56K modem kan (de naam zegt het al) maximaal 56Kb/sec aan, inc. packet headers en shit komt dit op een totaal van 5Kb/sec rouwe snelheid, een snelheid van 1,5mb/sec / 10 = 0,15mb/sec = 150kb/sec..... dus het is prima verteld, 150kb/sec (als je ff uitrekend iig) is namelijk een heel realistisch getal.Op vrijdag 22 maart 2002 22:01 schreef Netman867 het volgende:
* Randal Peelen zal er eens naar kijken
[hm]
Deze is eigenlijke en regelrechte troll![]()
[..]
1.536 kbit? dat is dus gewoon een 5e van wat je met een 56K haalt, dus puur sarcasme. Die 10Gb zou dat ook wel eens kunnen zijn, aangezien (zover ik weet) b.v. Chello geen limiet heeft en dat dus niet concurrerend zou zijn.
HELP!
[/hm]
HuH geen Troll?Op zaterdag 23 maart 2002 00:07 schreef JimmyPop het volgende:
[..]
Dat is dus echt geen trol, een 56K modem kan (de naam zegt het al) maximaal 56Kb/sec aan, inc. packet headers en shit komt dit op een totaal van 5Kb/sec rouwe snelheid, een snelheid van 1,5mb/sec / 10 = 0,15mb/sec = 150kb/sec..... dus het is prima verteld, 150kb/sec (als je ff uitrekend iig) is namelijk een heel realistisch getal.
150Kbps = 56Kbps * ongeveer 3 ?
Waarom zo moeilijk rekenen, en waarom iets delen door 10. Binair rekenen kent geen decimale 10 als belangrijk iets.
Murphy was an optimist
In dit draadje over de Playstation 3 en hoger stonden alle bovenste reacties op vier punten, ik heb ze wat lager gezet, maar eigenlijk vind ik ze nog zwaar overgewaardeerd.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
* KeX heeft daar ook wat reacties verheraangepast.Op zondag 24 maart 2002 13:31 schreef budi het volgende:
In dit draadje over de Playstation 3 en hoger stonden alle bovenste reacties op vier punten, ik heb ze wat lager gezet, maar eigenlijk vind ik ze nog zwaar overgewaardeerd.
Waarom moeilijk als het makkelijk kan?Op zaterdag 23 maart 2002 00:07 schreef JimmyPop het volgende:
[..]
Dat is dus echt geen trol, een 56K modem kan (de naam zegt het al) maximaal 56Kb/sec aan, inc. packet headers en shit komt dit op een totaal van 5Kb/sec rouwe snelheid, een snelheid van 1,5mb/sec / 10 = 0,15mb/sec = 150kb/sec..... dus het is prima verteld, 150kb/sec (als je ff uitrekend iig) is namelijk een heel realistisch getal.
Aangezien we het hier over downloadsnelheid hebben, en niet over communicatie snelheid moeten we de downloadsnelheid van een 56k hebben. Dat is zo'n 3-5 kilobytes. Deze persoon heeft het over 1,5 Kilo BITS (toch?). Dat betekent dus dat hij beweert zo'n 10x minder snelheid te hebben dan een 56k modem. Dan doen alsof je er blij mee bent noem ik sarcasme
* Renegade , sprokkel ende uitdeel
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Euhm nee?HuH geen Troll?
150Kbps = 56Kbps * ongeveer 3 ?
Waarom zo moeilijk rekenen, en waarom iets delen door 10. Binair rekenen kent geen decimale 10 als belangrijk iets.
1.5mbit deel je niet door 10 om aan kbytes/sec te komen maar door 8. 192 Kbyte per seconde is dus haalbaar.
Een troll is het zeker niet
[edit]
Owja robin:
Je ziet een punt (.) staan dat staat dus voor duizenden en niet enkelen dus het is sneller dan dat jij in gedachte hebt lijkt mij1,5 Kilo BITS (toch?). Dat betekent dus dat hij beweert zo'n 10x minder snelheid te hebben dan een 56k modem. Dan doen alsof je er blij mee bent noem ik sarcasme
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Op zondag 24 maart 2002 17:34 schreef wauske het volgende:
[edit]
Owja robin:
[..]
Je ziet een punt (.) staan dat staat dus voor duizenden en niet enkelen dus het is sneller dan dat jij in gedachte hebt lijkt mij
Woei, jij kunt best wel veel interpreteren met dat ene woordje wat ik zegOp vrijdag 22 maart 2002 23:13 schreef Robin Vreuls het volgende:
Done
Hoe heet dat
Pagina: 1