Toon posts:

Frank Herbert's Dune (Game) hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo wie speelt dit spel ook, of heeft het gespeeld.

Ik ben eigenlijk net begonnen, maar kan totaal niet uit de tweede missie komen. (dat lab, waar je het een en ander aan data moet verwisselen en plantjes moet toasten)

de volgende objectives heb ik nog open staan:

- Let the planetoloist live, die leeft nog :-)
- Leaving the station. heb ik geprobeerd met die half insect half helicopter, ik ben de naam ff kwijt, maar dan wordt ik neergeschoten, kan ik die kannonen onschadelijk maken ofzo ?

wie weet wat ik nog kan en moet doen ?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zo'n half helikopter/insect heet een Ornithopter.

Goede vraag, zover ben ik nog niet met het spel, ik wordt steeds door die gore worm geplet :'(

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
mmm, dat was niet zo heel moeilijk ... probeer zo veel mogelijk op het gewone zand te lopen ... daar ben ik iederekeer nog in 1 keer door gewandeld.

wie o wie speelt dit spel nog meer ....

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Is dit Dune1 ? Of is er een nieuwe dune game uitgekomen buiten mijn medeweten om?

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik weet is dit spel nog geen half jaar oud.

http://www.dreamcatchergames.com/games/dune/dune.html

maar euh wordt het maar zo weinig gespeeld ? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ìk weet inmiddels dat die twee kanonnen uitgeschakeld moeten kunnen worden ik weet alleen niet waar en hoe ??? :?

wie is er nog meer Dune fan ... en speelt deze game ?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zo, daar ben ik weer met m'n walktroughs. ;)

*klik*

Daar staat het vast wel in.

Waarom komt die link van gamesover.com nou niet in de FAQ. ;)

🌞🍃

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

Dit is toch dat geweldige spel dat van playstation naar pc is omgezet en daarbij de funtionaliteit daarvan heeft gehouden.
Ik snap niet dat ze dit baggerspel ooit hebben durven maken.
(geen res te veranderen, camerastandpunt staat vast, debiele controls, etc etc)

in andere woorden stop gewoon met dit spel en ga gewoon dune 1 spelen. Dan weet je tenminste zeker dat je een goede adventure speelt.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Topicstarter
Euh hoezo geen res. veranderen ??? ik speel het nu op 1024x768 maar heb het ookal op 1600x1200 gespeeld ... weet je zeker dat je niet gewoon een bagger VGA-kaart hebt >:) knightofn1 ?

en er is niets mis met de camera standpunt, daar heb je zelfs 2 opties voor...
en de controles vallen ook wel mee.

Ik geloof hier toch echt dat dit spel gewoon onbekent is, bij de meeste mensen, ook diegene die Dune fan zijn ?

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Sjeezus, zijn er mensen die dit spel spelen?
Ik had het geïnstalleerd en linea recta weer terug gebracht naar de winkel, wat een ongelooflijk k*tspel.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 maart 2002 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Sjeezus, zijn er mensen die dit spel spelen?
Ik had het geïnstalleerd en linea recta weer terug gebracht naar de winkel, wat een ongelooflijk k*tspel.
Go niets nuttigs te melden, d*nder dan gauw op :( ... jee wat een onzinnige reactie ... Mijn excuus voor mijn taal gebruik ... maar het moest er even uit.

Er zijn dus best mensen die dit spel spelen en dat het spel jouw niet beviel oke kan gebeuren, mooi voor je dat je hem terug kon brengen.

Overigens heb ik het idee dat niet altijd over het zelfde spel gepraat wordt ...

Overigens heb ik de canonnen uit kunnen schakelen, als je de desbtreffende ruimte binnen komt moet je helemaal naar links gaan achter in kun je een kleine ruite binnen lopen (eerst ff dat iri ventje neer knallen die voor de deur opening staat) er zit een hendel op de kast aan de linkerkant tegen de muur.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

Op zondag 24 maart 2002 00:24 schreef malfa het volgende:
Euh hoezo geen res. veranderen ??? ik speel het nu op 1024x768 maar heb het ookal op 1600x1200 gespeeld ... weet je zeker dat je niet gewoon een bagger VGA-kaart hebt >:) knightofn1 ?

en er is niets mis met de camera standpunt, daar heb je zelfs 2 opties voor...
en de controles vallen ook wel mee.

Ik geloof hier toch echt dat dit spel gewoon onbekent is, bij de meeste mensen, ook diegene die Dune fan zijn ?
Het was niet onbekend hoor alleen toen iedereen die demo had gespeeld was het gauw over met de bekendheid van dit spel.

over het camerastandpunt,res etc etc ...
Het kan natuurlijk dat het aan de demo lag want daar kon je dus echt niets in veranderen zelfs de controls niet.

Ik vond zelf dat dit spel totaal geen dunegevoel had en het was ook vergelijkbaar met de oersaaie dune-film die in 1997 (geloof ik) was uitgebracht.
maar goed dat is mijn mening :P
Jij vindt het een goed spel en daar gaat het om ;)
Alleen vraag ik mij af of je wel eens een ander dune-adventure heb gespeeld en hiermee vergeleken >:)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Pagina: 1