Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Bedoel je Ring des Nibelungen?
Dan is het juist de bedoeling dat je niet weet wat je moet doen, hoort bij het spel. Gewoon goed rondkijken, je komt vanzelf meer te weten en langzaam maar zeker wordt het duidelijker (of niet natuurlijk, sommige dingen worden niet uitgelegd).
Dan is het juist de bedoeling dat je niet weet wat je moet doen, hoort bij het spel. Gewoon goed rondkijken, je komt vanzelf meer te weten en langzaam maar zeker wordt het duidelijker (of niet natuurlijk, sommige dingen worden niet uitgelegd).
Als het niet lukt, kun je iig hier de walktrough downloaden. 
Daar staat dus ook wel in wat de bedoeling is. Misschien handig om dit alleen even in het begin te gebruiken om erachter te komen hoe het het werkt, en daarna zelf spelen.
Daar staat dus ook wel in wat de bedoeling is. Misschien handig om dit alleen even in het begin te gebruiken om erachter te komen hoe het het werkt, en daarna zelf spelen.
🌞🍃
Hmmm walkthroughs kun je beter andersom gebruiken. Eerst het spel zelf 1 of 2 keer uitspelen, en dan nog een keer met de walkthrough er naast, om te kijken of je niet nog iets hebt gemist.
There is no magic.
KAn iemand mij ff de org site van de makers geven .. CRYO is het maar die site krijg ik niet te vinden . 
En zijn er ook mensen hier die The Holy Sword hebben gespeeld ?
want die heb ik ook er bij gekregen ..
maar krijgen hem niet aan de praat
En zijn er ook mensen hier die The Holy Sword hebben gespeeld ?
want die heb ik ook er bij gekregen ..
maar krijgen hem niet aan de praat
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dit is de site van Cryo.
There is no magic.
Verwijderd
ow! nu herriner ik me weer en review in een PU van lang geleden. von het er toen erg koel uitzien!
Maar als je echt niet weet wat je moet doen, kan een walktrough heel handig zijn om hem in het begin eventjes gebruiken, om te snappen hoe het spel werkt.Op vrijdag 22 maart 2002 22:47 schreef The Will het volgende:
Hmmm walkthroughs kun je beter andersom gebruiken. Eerst het spel zelf 1 of 2 keer uitspelen, en dan nog een keer met de walkthrough er naast, om te kijken of je niet nog iets hebt gemist.
Het is natuurlijk wel leuk, om hem zo min mogelijk te gebruiken ja.
🌞🍃
Verwijderd
als je eenmaal ene walktrough gebruikt heb, kun je de verleiding vaak neit weerstaan, om elk dingetje op te zoekn. om te kijken of je alles opgepakt hebt, of om te kijken waar je heen moet als je het ook maar eventjes nit meteen siet.
heb ik ook last van. probeer zo min mogelijk walktrough te gebruiken. dan is de kick ook groter als jetoch verder komt, door je gezonde verstand te gebruiken
.
heb ik ook last van. probeer zo min mogelijk walktrough te gebruiken. dan is de kick ook groter als jetoch verder komt, door je gezonde verstand te gebruiken
Pagina: 1