Ik heb sinds kort PCmark 2002 v MadOnion en als je op sys. info klikt en dan bij cpu-info staat er een max clock waarde bij, wat bij mijn TB 1200 op 1466 staat. Zijn de geruchten dat amd dezelfde processors (thunderbirds) op meerde kloksnelheden uitbrengt en eigenlijk allemaal hetzelfde zijn (bv 1466) dan toch waar of waar slaat die max clock op?
beetje boelsjit
ik heb wel eens me tb op 1550 mhz gezet (cooler vond dat alleen niet zo lievv
maar dat terzeide) btw bij mij was het ook 1,46 ghz
Ja natuurlijk zijn het allemaal dezelfde processors, maar op een andere klok. Maar dat betekend niet dat een 1,2 GHz op 1,466 GHz stabiel draaid.
kweenie, maar een ander proggie had dat ook....ik geloof sisoft.
Volgens mij is dat het max wat je bios/moederbord aankan.
Verwijderd
Das dan mooi want de mijne gaat tot 3ghzOp vrijdag 22 maart 2002 21:49 schreef MartNL het volgende:
Volgens mij is dat het max wat je bios/moederbord aankan.
Weet je wat het is met max clock aanduiding? PCMark2002 en 3DMark2001se hebben daar last van en de rede is, dat ze geen rekening houden met de dubbele bussnelheid. Ze denken ik zie 133MHz en DDR, dus zal de CPU ook het dubbele aankunnen, dat is dus niet zo. 
Bij mij geeft die 2900MHz aan, terwijl ik 1466MHz heb, reken je het ff om dan, dus 2x 1466 kom je op rond de 2900MHz.
Dat is mijn conclusie, omdat ik DDR geheugen heb.
Maar waar het op slaat, weet ik niet, misschien om mensen aan het overclocken te helpen.
Bij mij geeft die 2900MHz aan, terwijl ik 1466MHz heb, reken je het ff om dan, dus 2x 1466 kom je op rond de 2900MHz.
Maar waar het op slaat, weet ik niet, misschien om mensen aan het overclocken te helpen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Daar hoeven hun bij mij niet aan mee te helpen hoorOp zondag 24 maart 2002 17:34 schreef Mystic_Jack het volgende:
Weet je wat het is met max clock aanduiding? PCMark2002 en 3DMark2001se hebben daar last van en de rede is, dat ze geen rekening houden met de dubbele bussnelheid. Ze denken ik zie 133MHz en DDR, dus zal de CPU ook het dubbele aankunnen, dat is dus niet zo.
Maar waar het op slaat, weet ik niet, misschien om mensen aan het overclocken te helpen.![]()
Is dit niet gewoon je DMI info??
*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
klopt geen **** van weetje, bij mij staat er max 800, en ik heb een 800 (bios kan tot 1400)
Zal kunnen bij mij klopt het nl wel vandaar.Op zondag 24 maart 2002 22:34 schreef mad_dog het volgende:
klopt geen **** van weetje, bij mij staat er max 800, en ik heb een 800 (bios kan tot 1400)
Pagina: 1