Ik heb nog steeds last van het NOOIT kunnen connecten naar die server om te flushen. Heb nu al 220.000 units liggen. Die wil ik nog wel kwijt voor het einde van deze protein.
HELP!
HELP!
Die kende je al?Buffer gets filled up/No data is getting uploaded
If the software accumulates more than about 500KB of data to upload (roughly 10,000 structures) our server may reject the upload altogether, and thus the buffer will evetually fill up and it will stop working altogether. This appears to be a problem on our side. We have corrected it by telling the client to only upload 250K (one set of 5000 structures) at a time and this seems to avoid the problem. The fix is incorporated into the latest version as of Feb. 18, 2002 so please download this version if you are experiencing this problem. You may need to delete the file 'filelist.txt' in the program directory if you still receive an error after this update.
Had ik al gebruikt...Op vrijdag 22 maart 2002 20:51 schreef MarcyDarcy het volgende:
was ook een geintje van waarom help ik je eigenlijk
hmmm hij doet het dus nog steeds niet bij je...je hebt zeker ook al eens de client afgesloten en daarna opnieuw opgestart?
Ik ga ff voor je zoeken (zal dadelijk een edit komen)
oja, ben lid van de Malloten United
[edit]
[..]
Die kende je al?
is dat de melding die je krijgt?Unable to contact our server
If you are behind a strong firewall and/or are using a proxy server, you may get the message 'UNABLE TO CONTACT SERVER - WILL TRY AGAIN LATER' under Windows, even though your data is uploaded successfully and is credited on the server. This is because the firewall blocks the server's response acknowledging receipt of the data. Download the latest version of the client for Windows to correct this (the screensaver must be downloaded from this site to get the fix).
Please direct any questions, comments or suggestions to us at: trades@mshri.on.ca
euh jah dat kun je ook doen.Op vrijdag 22 maart 2002 21:08 schreef Piepeltjes het volgende:
Ik heb ze maar een mailtje gestuurd.
Heel veelOp vrijdag 22 maart 2002 22:33 schreef Glorfindel het volgende:
Wat staat er allemaal in je error.log file??
Verwijderd
Heb je ooit wel eens zonder problemen kunnen verbinden met de Distributed Folding server(s)??Op vrijdag 22 maart 2002 22:48 schreef Piepeltjes het volgende:
[..]
Heel veel
Heb em effuh geupload: www.geslotenstad.nl/error.log
Daarom heeft hij er nog maar 500k af denk ik, men mijn error.log ziet er stukken mooier uit.Op vrijdag 22 maart 2002 23:20 schreef Glorfindel het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens zonder problemen kunnen verbinden met de Distributed Folding server(s)??
Oftewel: je weet zeker dat je verbinding + instellingen goed zijn?
FormatOp zaterdag 23 maart 2002 00:33 schreef Piepeltjes het volgende:
Format helpt
Ben nu 230k aan het flushen.
Ja,Op zaterdag 23 maart 2002 12:37 schreef KoW het volgende:
[..]
Format