Toon posts:

oopz they closed it again

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik vind dit een beetje lame dat modjes zoals exirion, HlpDsK of JVS geen normale discussie kunnen aaan gaan zoals in dit topic wat net alweer is gesloten

[topic=447191/1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 11:09

oCe

aka Dookie.

vind 't alleen jammer dat ze het 'opslot topic' nu ook op slot hebben gedondert, maar wel even het laatste woord moesten hebben zonder zo een tegen-reactie mogelijk te maken.

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 20:07 schreef oCe het volgende:
vind 't alleen jammer dat ze het 'opslot topic' nu ook op slot hebben gedondert, maar wel even het laatste woord moesten hebben zonder zo een tegen-reactie mogelijk te maken.
daarom heb ik dit topic ook geopent dit irriteerd mij ook :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zit hier niet om jou te vermaken.

Als je een discussie wil, ga je maar een mooie stelling in stuffis generalis posten

Dat topic ging dicht omdat jij ineens met allerlei beschuldigingen aan kwam zetten enzo, de echte reden was ALLANG gegeven, alleen jij weigert die te accepteren.

Ik wil best discusseren, maar op valse beschuldigingen ga ik niet in. Ga dus ergens anders je vrije tijd invullen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

En we willen niet perse het laatste woord hebben hoor, maar als jij met valse beschuldigingen aan komt zetten, dan wil ik je naar een goede plek wijzen en dat is niet LA....

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.