Toon posts:

Hoge ping en laggy ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier Fast ADSL van xs4all. Normaal is online gamen (bijv. RTCW) hiermee geen enkel probleem. Recentelijk heb ik mijn adsl modem/router getweaked. Met RTCW is er geen enkel probleem. Echter met Mohaa heb ik zeer hoge ping (>450) en is het allemaal erg laggy.

Ligt dit aan mij? aan xs4all? of aan de servers die Mohaa draaien?

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Same problem here..... Ik heb mn modem al 4 maanden getweakt, maar sinds 1 maand of zo heb ik echt een wazig hoge ping.. download snelheid geen problemen mee.. als ik het modem reset doet ie het weer een tijdje weer.. ook telnet/ftp duurt 5 minuten naar het modem.. als ik hem weer reset doet ie het weer, maar na een half uur is het weer zoals gewoonlijk.. ADSL basic hier btw, download snelheid is 50-60 kbytes/sec as usual

Ik heb een WOS-post!

Verwijderd

Topicstarter
Tja downloaden is ook gewoon snel hier (106kb). Uploaden daarentegen niet. Als ik bijv. upload naar een ftp server die op een 10mbit lijntje zit haal ik max 5kb.

Iemand nog een idee?

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

<edit> sorry, verkeerd gelezen. maar upload bij Mxstream is zowiezo crap, zelfs bij fast.. </edit>

Ik heb een WOS-post!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 23 maart 2002 16:52 schreef Hmzaniac het volgende:
<edit> sorry, verkeerd gelezen. maar upload bij Mxstream is zowiezo crap, zelfs bij fast.. </edit>
Maar bij fast is die 16kB/sec (toch?).

🌞🍃

Verwijderd

Veel kans dat het aan de overbevolkte servers van MoH:AA ligt hoor. Anders zou ik het ook niet weten.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09
Op zaterdag 23 maart 2002 17:43 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Maar bij fast is die 16kB/sec (toch?).
Nee 32KB/sec, het zal natuurlijk altijd iets lager zijn vanwege overhead.

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37
Ik snap het echt niet

Ik heb me modem getweakt ( niet volgens die adsltweak.iscool.nl of die van burning.com)

En alles werkt iedereen vast IP thuis kan uit & aan zetten alles prima nooit geen probleem
Pagina: 1