7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Verwijderd
Ran-domOp vrijdag 22 maart 2002 19:40 schreef Koras het volgende:
oh ja. dit is de pagina waar 'ie te voorschijn kwam:
http://www.tweakers.net/nieuws/21081
Ik denk overigens niet dat dit van t.net komt.
FS progs? als je ook ff uit kan leggen wat je daarmee bedoelt?Op vrijdag 22 maart 2002 19:40 schreef Blue-eagle het volgende:
Geen FS progs in je taakbalk?
da's waarschijnlijk ook een goed idee. bedankt. maar als een adje kan bevestiggen dat dit niet van de fp komt, graag.Op vrijdag 22 maart 2002 19:45 schreef René vd Veen het volgende:
ff ad-aware DLen in runnen.
Kijk eens linksonder op die ad, dan zie je 2 krokodillenoogjes en GAIN staan.Op vrijdag 22 maart 2002 19:46 schreef Koras het volgende:
[..]
da's waarschijnlijk ook een goed idee. bedankt. maar als een adje kan bevestiggen dat dit niet van de fp komt, graag.
Lijkt me een duidelijk geval van Gator dus
T.net universele natuurwet #1: geen pop-ups
T.net universele natuurwet #2: geen betaalde content
Als iedereen dat nou onthield waren we al een stuk verder
Professioneel Hyves-weigeraar
3e universele wet voor banners in NL:
Ze geven geen engelse reclame weer.. helemaal niet hoe je je taxes in dollars moet invullen, ik had toch echt gehoopt dat mensen dat sneller doorhadden..
conclusie; je hebt 100% zeker spyware op je pc.
Ze geven geen engelse reclame weer.. helemaal niet hoe je je taxes in dollars moet invullen, ik had toch echt gehoopt dat mensen dat sneller doorhadden..
conclusie; je hebt 100% zeker spyware op je pc.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Als Webads zich hier ook nog eens aan hield...Op vrijdag 22 maart 2002 20:12 schreef Wouter Tinus het volgende:
T.net universele natuurwet #1: geen pop-ups
Juist, het is GATOR. Gator Ad Information Networks.Op vrijdag 22 maart 2002 19:50 schreef Thunder het volgende:
[..]
Kijk eens linksonder op die ad, dan zie je 2 krokodillenoogjes en GAIN staan.
Lijkt me een duidelijk geval van Gator dus
Kroko
okay, bedankt. dan ga ik adaware draaien, en kijken of ik iets aan die verdomde koppijn en koorts kan doen...
<edit>
't laatste wat ik geinstalleerd heb is audiogalaxy satelite... laat me raden: daar zit die spyware in?
</edit>
<edit>
't laatste wat ik geinstalleerd heb is audiogalaxy satelite... laat me raden: daar zit die spyware in?
</edit>
Pagina: 1