VooDoo 1 via Geforce 2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het mogelijk moet zijn om je VooDoo kaartje naast een andere videokaart te zetten. In mijn geval dus een Geforce 2.
Dus ikke vandaag vol goede moed, kaartje erbij, XP opstarten, drivertjes voor XP geinstalleerd (dattie er nog zijn :D ) Alles werkt goed.
Ik kan de instellingen van mijn 3dfx kaartje gewoon veranderen enzo, geen fouten verder.
Nu had ik dus dat 3dfx kaartje erin gebeukt, omdat ik de 3dfx versie van Turok wilde spelen (wat een phat spel is dat toch nog steeds :) ) Als ik nu Turok opstart, dan krijg ik wel dat scherm aan het begin (wat ik eerst niet krijg vanwege het afwezig zijn van een 3dfx kaart) Maar verder opstarten doettie dus echt niet...

Heeft iemand hier ervaring mee? Doe ik iets onnoemelijk fout?
Ik snap er weinig meer van namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22
Op vrijdag 22 maart 2002 19:27 schreef Pindakaas het volgende:
Ik weet dat het mogelijk moet zijn om je VooDoo kaartje naast een andere videokaart te zetten. In mijn geval dus een Geforce 2.
Dus ikke vandaag vol goede moed, kaartje erbij, XP opstarten, drivertjes voor XP geinstalleerd (dattie er nog zijn :D ) Alles werkt goed.
Ik kan de instellingen van mijn 3dfx kaartje gewoon veranderen enzo, geen fouten verder.
Nu had ik dus dat 3dfx kaartje erin gebeukt, omdat ik de 3dfx versie van Turok wilde spelen (wat een phat spel is dat toch nog steeds :) ) Als ik nu Turok opstart, dan krijg ik wel dat scherm aan het begin (wat ik eerst niet krijg vanwege het afwezig zijn van een 3dfx kaart) Maar verder opstarten doettie dus echt niet...

Heeft iemand hier ervaring mee? Doe ik iets onnoemelijk fout?
Ik snap er weinig meer van namelijk...
Volgens mij kan je Voodoo geen signaal verzenden omdat je monitor daar niet is op aangesloten, via de Geforce lijkt mij eerlijk gezegd niet mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 19:29 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Volgens mij kan je Voodoo geen signaal verzenden omdat je monitor daar niet is op aangesloten, via de Geforce lijkt mij eerlijk gezegd niet mogelijk..
hmmm, dat had ik er ook wel bij kunnen zeggen:

mijn monitor kabel is aangesloten op mijn voodoo kaart. Van mijn voodoo kaart gaat er ene kabeltje naar de uitgang van mijn Geforce. (Eigenlijk moet dat kabeltje naar een standaard onboard videokaart) Aangezien ik geen onboard video heb, gaat dit dus niet...