Verwijderd
Ik denk dat ik er nu maar bij blijf...
Eerst zaten er nogal storende bugs in.
Maar de nieuwe versie draait imo gewoon lekker.
Overigens vind ik 't 'n grote vooruitgang dat de skins nu zijn opgemaakt uit xml....
(Wel wat jammer van die nieuwe playlists .bpl --> dat vind ik persoonlijk maar onnodige onzin)
-- ik geloof dat ik iets offtopic begin te raken?
-->waarom start je dan ook 'n topic over winamp 2.79.
Tussen de 2.xx versies is al in jaren geen verschil meer te merken

WAT WIL JE EIGENLIJK bereiken met dit topic
Hoeft niet zo te schreeuwen hoorOp vrijdag 22 maart 2002 19:22 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
WAT WIL JE EIGENLIJK bereiken met dit topic

Ik heb dit topic geopend om te kijken of mensen nog tegen problemen aan zijn gelopen, of misschien punten die zijn verbeterd, misschien minder geschok enzo, dus tja...
C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
Raku
Verwijderd
----------------------------------------
Ps ik vind winamp3 Kut
Verwijderd
Loopt voor 95% stabiel, maar heeft (zeker onder XP) de neiging om plotseling 100% resources en memory te gebruiken, om er vervolgens vrolijk uit te klappen.
Maar zolang ie muziek speelt vind ik het allemaal best....
Verwijderd
* new waveOut and Crossfading DirectSound outputs (PP)
De oude directsound output is komen te vervallen en daarvoor is deze in de plaats gekomen. Hij crossfade bijzonder lekker moet ik zeggen.
Verwijderd
Da's met 2.77
Verwijderd
ga eens van nummer switchen. Zit een cool overloop effect in dat het niet een paar miliseconden stil is
Verwijderd
Kan het je niet vertellen daar ik een andere geluidskaart heb.
Winamp3 is brak ik vat er geen hol van met plug-ins e.d. allemaal weer nieuwe menus.
zolang 2.77 goed werkt blijf ik daar bij en die nieuwe versies kunnen me nix schelen.
The devil is in the details.
Ligt dat aan mij?
Verwijderd
Ehmm, soms als je in Winamp bij de eigenschappen van DirectSound kijkt, zie je dat bij output device het vakje leeg is, bv na een driver-update ofzo, dus die moet je effe herselecterenOp vrijdag 22 maart 2002 22:37 schreef HlpDsK het volgende:
Doet ie 't nu ook onder Win2K met DirectSound? Dat gaat hier niet met m'n X-Fire. Geen idee waar het aan ligt. Ik krijg een foutmelding.
Da's met 2.77
Verwijderd
Zit ik lekker hard trance te draaien. Crasht winamp! gdv een hele hard piep!!!! ik ben bijna doof!
Aaah terug naar winamp 1.0

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Op zaterdag 23 maart 2002 18:50 schreef C}{@0$ het volgende:
Jeej, geweldigNiks geen verschil.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Of ik heb gister teveel gezopen of dit is een nieuwe functie
En je kan dus de silence gaps er gemakkelijk uithalen
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
joggie toch....Op zaterdag 23 maart 2002 20:50 schreef CAP-Team het volgende:
hey verrek dat hoor ik nu pas, had 'm gisteren al geïnstalleerd
ach.. je merkt in die 2.xx amper verschille.. mahja
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen