Ik wil de VU meter gaan maken met behulp van dit schema, ik kom er alleen niet helemaal uit wat ik er allemaal voor moet bestellen.

Ik heb de meeste dingen kunnen vinden in het Conrad boek, en hier wil ik het gaan bestellen.
Er staat dat ik het volgende nodig ben:
R1 = 1,2 kÇ
R2 = 3,9 kÇ
P1 = 10 kÇ
P2 = 25 kÇ
C1 = 4,7 uF
D1-D10 = LED
IC1 = CNY 17
IC2 = LM 3914
En het volgende kan ik niet vinden:
IC1 = CNY 17
(Conrad blz 644)
Deze kan ik niet vinden tussen de grote lijst in het Conrad boek.
En ik weet niet van C1 = 4,7 uF is, er staat bij optocoupler is dat het zelfde als Optokoppeling. Dit staat wel in het Conrad boek op blz 687 maar 4,7 uF staat er niet bij.
Dit alles wil ik op een gewoon voorgeboord printplaatje gaan zetten met 10 x 3mm led in een houdertje. Moet ik nu ook nog tussen de IC en het ledje een weestandje plaatsen!
Ik denk dat ik ga voor de blauwe leds van de inkoopactie!

Ik heb de meeste dingen kunnen vinden in het Conrad boek, en hier wil ik het gaan bestellen.
Er staat dat ik het volgende nodig ben:
R1 = 1,2 kÇ
R2 = 3,9 kÇ
P1 = 10 kÇ
P2 = 25 kÇ
C1 = 4,7 uF
D1-D10 = LED
IC1 = CNY 17
IC2 = LM 3914
En het volgende kan ik niet vinden:
IC1 = CNY 17
(Conrad blz 644)
Deze kan ik niet vinden tussen de grote lijst in het Conrad boek.
En ik weet niet van C1 = 4,7 uF is, er staat bij optocoupler is dat het zelfde als Optokoppeling. Dit staat wel in het Conrad boek op blz 687 maar 4,7 uF staat er niet bij.
Dit alles wil ik op een gewoon voorgeboord printplaatje gaan zetten met 10 x 3mm led in een houdertje. Moet ik nu ook nog tussen de IC en het ledje een weestandje plaatsen!
Ik denk dat ik ga voor de blauwe leds van de inkoopactie!