Ik heb dat BIOS vanmorgen maar geflashed; hij staat nu een paar dagen op de site en is er nog niet afgehaald (dus super-bugs zitten er waarschijnlijk niet in

).
Bios defaults geladen, settings gewijzigd (alles aan wat ik denk dat sneller is). Met wpcredit gekeken wat de waarde van offset B1 (B0-01) was, deze was D9 (wat op problemen kan duiden). Ik heb nog niet geprobeerd om het met manual te wijzigen.
Eerst een paar keer laten 3DMarken, toen 15 achter elkaar (met repeat). Nog steeds niet gecrashed. Daarna bijna anderhalf uur Q3A (v1.31) gelooped; daarvoor een half-uurtje, maar ik was vergeten de screensaver uit te zetten (crashte niet, maar ik denk niet dat helemaal telt als bench, gaat ie daarna naar het login-screen).
Q3A schokte wel een beetje heel vreemd, maar dat lijkt mij meer een driver (of v1.31, ik spéél het namelijk nooit) issue; het was weg toen ik de system settings wijzigde. Het stond op alles high, nu staat het op "High Settings", maar dan 1024x768 (texture detail en geometric detail staan dan op 1 minder dan max.
Ik laat Q3A nog een uurtje of wat doorloopen (met de aangepaste settings), daarna nog een paar keer 3DMark ofzo. Als ie hiermee niet crashed, dan heeft zin om dit BIOS te gaan gebruiken. Als ie dan een week ofzo geen problemen geeft, dan houd ik hem wel (tot er wel problemen komen, of een nieuwe BIOS).