Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

1st Aluminium Zelfmade Case

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Diz mijn nieuwe kassie. Hijs nog lang niet af ben nu eerst bezig om achterplaat klaar te maken voor alle kaarten en moederbord. Maar hier alvast wat plaatjes.

Frame
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000402.jpg

Voorkant frame
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000400.jpg

Voorplaat geschuurd
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000403.jpg

Frame met ruwe voorkant
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000399.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000395.jpg

Frame met moederbord
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000404.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000405.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000406.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000409.jpg

Voorkant met gespoten cdrom speler
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000407.jpg

Complete kast
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000412.jpg
De brander die er in zit is niet gespoten want deze is van een vriend, m`n plextor is dood moet ff wachten op nieuwe.

Unfinished achterkant
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000411.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~c.gorter/zelfmadecase/P1000414.jpg

Zoals ik al zei hij is nog lang niet klaar want er moeten nog 3x 120mm fans in + H2O cooling. en de achterkant moet ik nog afmaken.

Zo gauw als ik verder ben zal ik meer pics posten.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ziet er heel mooit uit! keep up the good work!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

nice 8-)

Verwijderd

enige wat ik kan zeggen is :9~ :9~ :9~ :9~

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 21:05
NIce,

Idee foor je h20 koeling. Een groot resevoir onderin maken. Zoiets als a.p.versteeg.

Verwijderd

Heel goed :)
Zeker een betere indeling dan die van resettim! :)

Van die bovenste kamer kunnen we nog een hoop verwachten of niet?

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 18:44 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
NIce,

Idee foor je h20 koeling. Een groot resevoir onderin maken. Zoiets als a.p.versteeg.
Toch niet voor de betere koelresultaten he?
Voor het oog kan ik best begrijpen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb expres die voeding(en) bovenin gezet met een alu plaat ertussen zodat daar ook waterresevoir en radiateur in kunnen en deze staan dus in principe los van de rest van de kast.
Idee was dat de "warme" lucht uit de radiator niet door de kast loopt maar door de achterkant naar buiten en door de voedingen.
Verder komt er onderin nog een 120mm fan op laag voltage voor kast ventilatie.
Maar thnx voor de positieve reacties ! :)

Verwijderd

Als je maar groot denkt hé :P

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Waar zit de aanknop? Voor de rest wel mooi *D

Verwijderd

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Maar hoe heb je alles in elkaar gezet? En waarvoor is die plaat boven het mobo?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles in elkaar gezet met euhm boutjes met een verzinkte kop. Dus eerst alle gaten geboort en toen verzinkt. Dus die boutjes zitten gelijk met de plaat.
En jah hijs best groot :) lxbxh = 50 x 30 x 65 cm

die bovenkamer of plaat boven m`n moederbord is voor h2o cooling. en is afgesloten.

Aan en uit knop zit er nu nog profesorisch op of in eigenlijk omdat ik frontje nog helemaal onder handen moet nemen. en ik ben op zoek naar een mooie drukknop die ik erin kan zetten.

Alles is net vanmiddag in elkaar gepleurt.

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 13:06

spacy

+++

leuk stukje knutselwerk, ziet er goed uit!
zijn die foto's trouwens van vandaag, het wat hier ook mooi weer 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Jups van vandaag :)

Lekker weer joh om buiten een case te bouwen >:)

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

koel kassie!
Ga zow door !! :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:18

Epsilon

nijz man :)

alleen, is hij nie een beetje HUGE? :D

Verwijderd

Topicstarter
neuhj hij past mooi onder m`n buro , k heb nog paar cm over ofzo heheh :) maar ik ga volgende week nieuw buro bouwen. hele nieuwe werkplek op mijn kamer :)

Verwijderd

Ga zo door!

/me wou dat hij zo handig was :P

Verwijderd

Hijs eg wel :9~

Keep up tha good work... :)

/me wil ook een alu case, maar de portomonnee wil da nie :(

• Psychoot
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Op vrijdag 22 maart 2002 19:04 schreef daan123 het volgende:
Hijs eg wel :9~

Keep up tha good work... :)

* Psychoot wil ook een alu case, maar de portomonnee wil da nie :(
Of hij kan het niet aan *D

Verwijderd

Topicstarter
Moet je hem zelf maken :) is echt niet duur :) ik denk totaal ongeveer zonder extra`s, dus alleen de kast aan materiaal ben je ongeveer 100euro voor kwijt.

Tenminste ik heb dat alu bij ons eigen bedrijf besteld, die platen dan. De profielen heb ik bij de formido vandaan.

Die mensen vonden het nogal vreemd dat ik iedere keer weer 2 stukken van 1m kwam halen hehe. Toen ik zei dat ik een computerkast ging maken keken ze heel dom en zeiden verder nix :):) hehehe

Maar als iemand geintereseerd is wil ik wel is kijken wat ik er in totaal voor heb betaald en uren in gestopt, kweet het zo niet uit me hoofd.

Verwijderd

Bombproof!

Neem svp eens wat detailfoto's van de hoekoplossingen en verbindingen.
Popnagels?
Welke maat profiel?
Welke maten complete kast?
Hoe dik is de aluminium plaat?

• Da_Patriot
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 20:02
't is een kissie om van te :9~
Daar ken je lekker de :7 mee uithangen.....

Daikin EHBX04D6V / ERGA04DV | LG WH20S.F5 | Enphase iQ8+ 20 x 410W Qcells |

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:29
Hmm ik zou denk ik eerder die voorplaat alu OP de hoekprofielen monteren ipv er achter/tussen (is niet helemaal duidelijk te zien) ...

Verder wel nice

Verwijderd

Topicstarter
Euhm neej, geen popnagels die zuigen kun je niet meer los maken :)

neej ik heb gewoon boutjes en moertjes gebruikt, met een verzinkte kop. de hoeken heb ik gewoon verstek gezaagd 45graden. plaat is 1,5mm geloof ik en de profielen zijn 30x30 x2mm dik ofzoiets

en de maten zijn

hoogte 65cm
breedte 30cm
diepte 50cm

maar ik wil wel een paar detail fotos nemen moet je ff w8en :)

Verwijderd

Topicstarter
die voorplaat zit er tussen en sluit helemaal aan. verder is hij ,5mm minder dik dus krijg je een mooi diepte verschil. Als je hem erop zet of er tegen aan zet (minder werk) vind ik dat ie niet zo mooi aansluit.

maar jah das een kwestie van smaak hehe :)

Verwijderd

lookin good,
maar als je met de case klaar bent begin meteen in de tuin :)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ej mafkees, mooie kast! Waarmee bewerk je het aluminium? En hoe ga je het afwerken? Hoogglans polijsten? :P

I reject your reality, and substitute my own.

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-11 11:36
WOW des zeker een vette case. Ik ben ook van plan om zo'n case zelf te maken. Deze is zeker wel vetjes :9

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je waarmee bewerk je dat aluminium ?

ik heb een hele schuur met gereedschap gebruikt, euhm

ijzerzaag
verstekbak
flex
2 boormachines
vijlen
en helezooi andere meuk
en neej geen dremel hehe :) heb ik niet heb alleen een flex en zo`n black en decker mouse die vandaag in rook is opgegaan :)))) gigantische vonk kwam eruit en toen rook en toen was het over met de mouse hihi >:)

ps de tuin is mijn moeders zorg, kijk ik niet naar om. gebruik ik alleen maar om te modden :)
oh jah , ik moet toch alle platen er nog weer afhalen voor het plaatsen van fans dus dan ga ik hem wel goed polijsten.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

gaan die platen niet resoneren??

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Topicstarter
je bedoelt trillen ??
zo ja, nee dat doen ze niet :) zitten allemaal strak tegen het frame gemonteerd.

• no-name
  • Laatst online: 13-07 03:20

no-name

geen ondertitel

ziet er erg :9 uit ,wil zelf ook zoiets gaat alleen nog een hele tijd duren :'(

PS op schieten met die foto's van de hoeken

intel 8008

Verwijderd

Topicstarter
jah moet eerst baterijen halen voor me digicam die zijn op sorry.... maar meer foto`s volgen , als ik mijn fans binnen heb :)

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Op vrijdag 22 maart 2002 18:44 schreef ShaDoW het volgende:

?!?

ResetTim gaat er wel een dikke RAID Array in zettten, en ik geloof ook 2 mobo's ... geen vergelijking dus |:(

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

ziet r leuk uit :) :) :)

• The Dutchman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-11 12:47
h33h3h3h3h3h3h3
:9~

----------------------------------------

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 18:44 schreef ShaDoW het volgende:

pfff gaat nergens over dit

dit is gewoon een grote stdd kast

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:39
Dat ding is echt huge zo te zien :D

• komkommer
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

ziet er heel mooi uit maarre, ik vind die pci en agp kaarten er wel een beetje gevaarlijk schuin inzitten maar hij is wel super mooi

Makerij Hofman

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al gezegd heb,

hijs nog niet af hoor dit zijn pics van een case die nog in opbouw is. en ja ik snap ook niet wie de link legt tussen resettim`s kas en mijn case, maargoed tis goed bedoeld zullen we maar zeggen.

de achterkant is volgende week ergens wel klaar en als de fans binnen zijn kan ik alles gaan afwerken zoals knoppen licht etc.

Verwijderd

ooooooeeeeeeeehhhhhhhhhhhh
dit gaat wat beloven ik :9~ ben benieuwd

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

nice case.. idd je kan die case niet met die van mij vergelijken. kortom omdat ik meer stuff in 1 case moet proppen en ik gewoon vast zit aan de maat van de flightcase..

ennuh geloof me dat er goede airflow gaat komen :D >:)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Errug leuk weer, zo'n zelfbouwcase... :9
Ik zie het steeds vaker op tweakers, dat mensen hun eigen case bouwen.... :) :)
Dit is een goede ontwikkeling... :Y)

Heb je misschien nog wat detail pics... *D

[off-topic] Zozo, ResTTim, al weer een beetje bijgekomen van het carten... ;) [/off-topic]

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
mooi hoor! beetje groot misschien? leuk voor als je een dikke server heb, maar eh, hoe zwaar is ie eigenlijk? :)

Verwijderd

Topicstarter
nou, hij is wel groot maar het is nog de bedoeling dat er 4 hdtjes onderin komen met fan ervoor. raid-0

de kast zelf weegt niet zoveel ik schat 6 kilo. Maar detailfotos komen er volgende week an , m`n digicamera is leeg en ik moet werken. Dus ik ga volgende week weer verder

PS resettim , jij gaat ook naar campzone he :) KOUD MAN

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

hee vraagje. Maak je dat plaatje achter je moederbord waar al je insteekkaarten op uitkonen zegt maar ook zlef. dat lijkt me echt klotewerk

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 18:48 schreef SauronII het volgende:
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Maar hoe heb je alles in elkaar gezet? En waarvoor is die plaat boven het mobo?
denk een stukje afwerking ofzo?

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 18:53 schreef Tha_Mafkees het volgende:
Ik heb alles in elkaar gezet met euhm boutjes met een verzinkte kop. Dus eerst alle gaten geboort en toen verzinkt. Dus die boutjes zitten gelijk met de plaat.
En jah hijs best groot :) lxbxh = 50 x 30 x 65 cm

die bovenkamer of plaat boven m`n moederbord is voor h2o cooling. en is afgesloten.

Aan en uit knop zit er nu nog profesorisch op of in eigenlijk omdat ik frontje nog helemaal onder handen moet nemen. en ik ben op zoek naar een mooie drukknop die ik erin kan zetten.

Alles is net vanmiddag in elkaar gepleurt.
Waarom niet zo'n coole flip-switch om hem aan uit te zetten (past ook nog eens bij het metalen geheel ;) )

• TheProphet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-11 17:06

TheProphet

unifi-forum.nl

* TheProphet bespeurt een trend op GOT :7

• Munchkin
  • Laatst online: 09:45
Mooi gedaan! Ik heb een vraagje, hoe heb je die bouten zo verzonken gekregen in slechts 2 mm profielen. Ik heb namelijk mijn alukast ook met bouten en moeren gebouwd, maar ik kreeg die bouten niet verzonken. Heb je een speciaal soort boutjes gebruikt (extra dunne kop of zo)?

Verwijderd

Ziet er echt goed uit :9

Verwijderd

Wow netjes :9~

/me gaat nu voetballen en hoopt dat er vanmiddag nog wat nieuwe picz geschoten zijn :)

Verwijderd

Goed gedaan, post nog wat meer pics als ie klaar is !!!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-11 07:15
Op vrijdag 22 maart 2002 19:12 schreef Tha_Mafkees het volgende:

Die mensen vonden het nogal vreemd dat ik iedere keer weer 2 stukken van 1m kwam halen hehe. Toen ik zei dat ik een computerkast ging maken keken ze heel dom en zeiden verder nix :):) hehehe
Ik ken het ze stonden ook al stom naar mijn tekijken toen ik zij waar ik het voor nodig had die gast "water in je pc??" ikku JAAAAA!! ....[stilte] ok eer k maak er ff een leuk prijsje van >:)

• The_Invincible
  • Laatst online: 17-04-2022
nice case tot nu toe :9~

Verwijderd

Deze Kast is echt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 06:36
Boh jaaah vette case hehe >:) Misschien als je dat compartiment daar boven een beetje bewerkt dat je daar je reservoir ofzo kan maken? voor de rest vette case man hehe.
Steeds meer tweakers maken hun eigen case, kikkuh *D

Wanneer word de eerste T.net Case-fabriek geopend? >:)

Verwijderd

Topicstarter
jah dat compartiment boven is speciaal voor waterkoeling bedoeld, komt reservoir + pomp en radiateur in :)

maar ik ga maandag weer vrolijk verder, en jah het is een teringwerk om uit de achterplaat al die gleuven voor insteekkaarten te vijlen, maar als ie dan klaar is hebbie ook wat :)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Wat kosten die alluminium dingen nou eigenlijk? Heb ze hier wel eens gezien, maar vergeten wat ze kostte :(

Kast zelf maken lijkt me toch wat leuker :P

iStockphoto

Verwijderd

naais :D

Verwijderd

Topicstarter
kun je misschien iets specefieker zijn ? wat bedoel je met aluminium dingen ?

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zaterdag 23 maart 2002 18:56 schreef Tha_Mafkees het volgende:
kun je misschien iets specefieker zijn ? wat bedoel je met aluminium dingen ?
Die hoekprofielen en 'latjes' en die platen

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
euhm die hoekprofielen zijn geloof ik:

3.45 euro per meter ofzo nagel me niet vast op die prijzen weet het niet zeker. dit is bij de formido

die platen heb ik bij ons zelf gekocht dus voor inkoopsprijs, maar ik weet wel dat zo`n setje platen normaliter superduur is. ik schat zeker wel zo`n 80 euro ofzo voor wat ik heb gebruikt.

boutjes bende was maar iets van 5 euro hehe en ik heb er wat in gedraait :9

Verwijderd

:9~

Verwijderd

Topicstarter
Heeft misschien iemand een tip voor me die betreft 120x120mm fans , ik had er bij conrad een zooitje besteld omdat ze daar maar 6,5euro waren van papst maar konden ze niet meer krijgen.....:( dus nu ben ik opzoek naar iets anders weet iemand waar ik voor een normale prijs van die dingen kan krijgen want 27 euro voor 1 zo`n fan vind ik belachelijk. (ga ik er nog liever zelf een voor in elkaar bouwen hehe :P)

• flippy
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

wil je het echt goed doem moet je de 220v papst halen, die zijn van metaal, en hebben een cfm waar je niet goed van word. en natuurlijk met een hele phatte baybus dr in he?
vergeet die-schakelaartjes-met-z'n-rood-klepje-ervoor niet. :)
natuurlijk afgewerkt met blauwe leds he?

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10-2023
ik heb papst 120mm en papst 80mm en ebm 80 mm op 230volt, als ik mijn koelers aanzet , dan gaat mijn kst stofzuigen envliegen ;) , ik zweer je , dat gaat hard

• Criminelis
  • Laatst online: 09:26
strakke case :9 :P :9~

enuh wat voor PCtje komt er in >:) >:)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

vind t mooie case worden, ik zatte denken, opeens idee over glasverf, is het niet mooi om op plexiglas te verven daarmee, op binnenkant beschadigt t ook niet en is er altijd weer goed af te krijgen,

hoelang ben je ongeveer bezig met die case bouwen?

Verwijderd

Topicstarter
nu ongeveer schatting weer :)

ik denk 40 uur ofzo misschien iets langer

en pc die erin komt is ook helemaal aant upgraden,

momenteel amd athlon 1400 512mb ddr 64mb gf3 deluxe sb audigy platinum etc etc. cdrom + brander gaan eruit
komen dvd + nieuwe fikker in ditalles op kg7-raid

ik w8 ff op die nieuwe amd thoughbert of hoe die ook heten mag als die er is koop ik die. ik werk in computerzaak dus lekker makkelijk hardewaren vervangen :)

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11 18:52
Dat is nou typisch een geval van een AluCeesmod ;)
Ik kom mischien binnenkort wel ff een x langs ff kieken jong.

Soms weet ik het ook niet meer.........

Verwijderd

Topicstarter
jah is goed joh :) ben nog niet klaarhoor maargoed komen kijken is altijd goed :) weet je wie ik ben dan?
:)

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11 18:52
tuurlijk weet ik dat (8> 8-)

als je mijn profiel bekijkt weet je ook wel wie ik ben

Soms weet ik het ook niet meer.........

Verwijderd

of P-cees je neemt een keer die 6 kilo (hehe) wegende computer van je mee naar mijn winkel en gaan deze daar ff pijn doen op de pijnbank met nieuwe hebbedingetjus. Foto's maken en die weer op www.amecomputers.nl :) hehe als reparatie computer ofzo altijd leuk.

Zullen we dinsdagmiddag naar de sloop gaan voor wat radiateurtjes en koelreservoirtjes :z
vrede en tot woensdag...

Verwijderd

lijkt me vrij duidelijk :)

Verwijderd

Heb je in alle tussentijd al verder gewerkt aan deze case? ben zeer benieuwd omdat ikzelf ook bezig ben met een eigen case te maken :)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

idd wil ik ook wel weten :)

iStockphoto

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
oude koe, maar toch ben ik ook wel benieuwd :)

[edit] even topicstarter ge-ICQ'd :)

• cyberbetica
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

1 woord: :9~

Verwijderd

:P :9 :9~

Verwijderd

Zijn er vanaf maart tot en met nu geen foto's meer gemaakt??? Ik wil dan wel wat batterijtjes doneren!
Of is er een vervolgtopic/site?

Verwijderd

*schop*

mag toch wel na een maandje >:)

nee ff serieus, is je kast al klaar? we willen pix >:)

• Aphelion
  • Laatst online: 20-11 17:34
kast al klaar?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Ziet er goed uit...nu ben ik alleen nog benieuwd naar het eind resultaat dus.... :)

Verwijderd

Topicstarter
hehehe, sorry dudes maar ik ben nog niet echt superveel verder gekomen, mede door waterblokken etc. en voornamelijk school wat me nu ook weer enorm ophoudt. maar ik zal er zeker in de vakantie mee bezig gaan :) moet zo goed als klaar zijn dan voor Campzone :)

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 22:47 schreef Tha_Mafkees het volgende:
hehehe, sorry dudes maar ik ben nog niet echt superveel verder gekomen, mede door waterblokken etc. en voornamelijk school wat me nu ook weer enorm ophoudt. maar ik zal er zeker in de vakantie mee bezig gaan :) moet zo goed als klaar zijn dan voor Campzone :)
we kijken uit naar het uiteindelijke resultaat :9

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 21:30
ik zie kruisjes

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 22:59 schreef shure-fan het volgende:
ik zie kruisjes
Ik ook, komt omdat het een oud topic is.

Misschien kan de topicstarter ze opnieuw uploaden?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

kewl!

• The Dolf
  • Niet online
Mooi gedaan

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 21:45

Tux

very nice 8-)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Pagina: 1