Topic onterecht dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:49

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/446429

Deze is absoluut ten orechte verdwenen. Ik zou graag willen weten wie hem geslote heeft, en waarom.

Zelf heb ik een vaag vermoeden dat het HlpDsK is of Exreion, gezien deze er allebei volledig uitgeluld werden.

Verder waren er goede discussies gaande, en werden er netjes argumenten gegeven waarom ik het niet of wel zou moeten doen.

Tuurlijk, er waren uitzonderingen, maar die zijn er in elk draadje wel, dus complete onzin om hem te laten verdwijnen. Beetje overdreven om hem ook meteen te verkassen naar crew forum, zonder reden op te geven waarom ie dicht is.

BvD.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wie gaat mij even uitleggen waarom ik uberhaubt geen toegang heb tot dit topic??????? (een #29?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Eeeehm tsjah die ging gewoon mee de traschan in met alle andere 25 'Ik stap over op...' topics.

lees voor de gein eens: [topic=446934/1/25]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crewforum of Trashcan

dan zal het of erg belangrijk geweest zijn, of complete onzin...jij mag 't zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 11:09

oCe

aka Dookie.

persoonlijk vond ik de discussie in het topic juist erg zinvol en correct; op een paar kleine intel vs amd flames na dan, maarja... daar ontkom je toch niet aan...

was juist lekker aan het discussieren, wat me wel opviel is wat 'incorrecte' uitspraken van niet nader te noemen modjes, zou dat misschien de echte reden zijn voor het verwijderen van het topic? verder was er n.l. niets bijzonders of slechts aan, gewoon een topic net als elke ander, gewoon een zinvolle discussie.

haal terug zou ik zeggen dus.

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het topic was gewoon een van de vele "haha, ik ben blij dat ik weer bij intel ben, veel stabieler"

met als reactie
"maar amd is helemaal niet instabiel, je bent dom want nu ben je duurder uit"

"ach man ga toch weg, stabiliteit is toch belangrijker"

"jamaar amd is ook gewoon stabiel"

etc etc.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 17:55 schreef Damian het volgende:
[Zelf heb ik een vaag vermoeden dat het HlpDsK is of Exreion, gezien deze er allebei volledig uitgeluld werden.
Ten 1e: hahahaha! Uitgeluld .. hoe verzin je het. Maar denk wat je wilt hoor.

Ten 2e: dit is al de zoveelste keer dat er geinsinueerd wordt dat we topics sluiten of trashen om persoonlijke redenen. Heb je enig idee hoe gruwelijk kotsziek ik word van dat soort achterbaks gedoe? Pure leugens! Gadverdamme! Het zegt meer dan genoeg over je eigen wijze van redeneren, en dat is niet de manier van redeneren van volwassen mensen. Als je toch zo overtuigd bent van het feit dat we je de mond snoeren als je iets zegt wat ons niet bevalt dan ga je toch lekker op een ander forum spelen.

Bah! Echt bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah go helpdesk
/me is ook al een aantal maanden aan het :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe

oCe

aka Dookie.

blegh, laat maar jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 19:44 schreef oCe het volgende:
blegh, laat maar jongens.
Uhh, nee. Er spelen hier 2 dingen:

1: AMD/Intel. Ik koop m'n AMD. Iemand anders z'n P4. Vrede op aarde.

2: Er wordt hier weer insinuaties geuit waar ik _niet_ van gediend ben.
Dat moet ophouden, en wel direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 19:46 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik leg me net zoals oCe er maar bij neer. Ik geef je geen gelijk, want ik heb wel vaker het gevoel dat het een beetje vriendjes politiek is hier.

dusseh. Vrede op aarde dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe

oCe

aka Dookie.

Op vrijdag 22 maart 2002 19:46 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

ach joh, 't was een discussie van ondertussen vier pagina's. als forummers 't topic niet waardeerden hadden ze niet gereplied. deden ze wel, blijkbaar toch interessant genoeg. en lees 't nog maar eens door, leesrechten heb jij vast nog wel... dan zal je zien dat 't niet zomaar een flamewar was o.i.d. maar een goede discussie...

op jou 'een echte twiekert ken niet zonder een amd' stukje na dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 19:48 schreef oCe het volgende:

[..]

ach joh, 't was een discussie van ondertussen vier pagina's. als forummers 't topic niet waardeerden hadden ze niet gereplied. deden ze wel, blijkbaar toch interessant genoeg. en lees 't nog maar eens door, leesrechten heb jij vast nog wel... dan zal je zien dat 't niet zomaar een flamewar was o.i.d. maar een goede discussie...

op jou 'een echte twiekert ken niet zonder een amd' stukje na dan...
Kijk .. doe je het weer. Die uitspraak heb ik helemaal niet gemaakt. Leer eens volwassen discussieren en leg mensen geen woorden in de mond.

Ik heb dat topic ook niet getrashed of wat dan ook, en ik laat het niet over m'n kant gaan dat ik dat wel gedaan zou hebben, en dan zelfs uit persoonlijk oogpunt. Dat is een directe en zware belediging op mijn functie als mod en bovendien een grove leugen. Dat tolereer ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe

oCe

aka Dookie.

Op vrijdag 22 maart 2002 19:51 schreef HlpDsK het volgende:

[..]
Kijk .. doe je het weer. Die uitspraak heb ik helemaal niet gemaakt. Leer eens volwassen discussieren en leg mensen geen woorden in de mond.
als dat zo is dan is 't nu niet meer na te kijken he... ik laat me hier in iedergeval geen les lezen volwassen discussieren. als je 't niet met me eens bent, so be it. hoeven we elkaar niet voor kinders uit gaan lopen maken!

zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 19:48 schreef Damian het volgende:

[..]

Ik leg me net zoals oCe er maar bij neer. Ik geef je geen gelijk, want ik heb wel vaker het gevoel dat het een beetje vriendjes politiek is hier.

dusseh. Vrede op aarde dan maar
Nee. Ik wil eerst van jou weten waarom je die insinuaties maakt. Daar ben ik heel erg allergisch voor. Ik eis een verklaring van je, want je komt er niet zo gemakkelijk vanaf bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 19:53 schreef oCe het volgende:

[..]

als dat zo is dan is 't nu niet meer na te kijken he... ik laat me hier in iedergeval geen les lezen volwassen discussieren. als je 't niet met me eens bent, so be it. hoeven we elkaar niet voor kinders uit gaan lopen maken!

zucht
Altijd wel makkelijk om de daadwerkelijke argumenten in een tekst weg te laten in je quotes. Zegt genoeg op zich over je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe

oCe

aka Dookie.

Op vrijdag 22 maart 2002 19:53 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Altijd wel makkelijk om de daadwerkelijke argumenten in een tekst weg te laten in je quotes. Zegt genoeg op zich over je.
wie valt wie hier nu persoonlijk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 19:51 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik heb dat topic ook niet getrashed of wat dan ook, en ik laat het niet over m'n kant gaan dat ik dat wel gedaan zou hebben, en dan zelfs uit persoonlijk oogpunt. Dat is een directe en zware belediging op mijn functie als mod en bovendien een grove leugen. Dat tolereer ik niet.
Heb je toch echt gezegd, dat je met een Intel systeem geen twieker bent, kan het alleen niet meer quoten nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 19:55 schreef Damian het volgende:

[..]

Heb je toch echt gezegd, dat je met een Intel systeem geen twieker bent, kan het alleen niet meer quoten nu...
Onzin. 100% Onzin. Ik heb gezegd dat er bij mij geen standaard Intel bakje meer inkomt. Omdat ik een tweaker ben. Dat is iets geheel anders dan wat jij beweerd dat ik gezegd heb.

Zo zie je maar weer dat begrijpend lezen een moeilijk vak was op school vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe

oCe

aka Dookie.

Op vrijdag 22 maart 2002 19:56 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Onzin. 100% Onzin. Ik heb gezegd dat er bij mij geen standaard Intel bakje meer inkomt. Omdat ik een tweaker ben. Dat is iets geheel anders dan wat jij beweerd dat ik gezegd heb.

Zo zie je maar weer dat begrijpend lezen een moeilijk vak was op school vroeger.
waar ben je nou mee bezig man? ga je iedereen hier nu persoonlijk aanvallen?

lees het topic nog maar eens, dan zal je zien dat er *meer* users dan alleen damian en ik jou tekst hebben opgevat als 'je bent zonder amd geen twiekert'... en dan nog, dat boeit helemaal niet daar gaat't niet eens over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Onzin. 100% Onzin. Ik heb gezegd dat er bij mij geen standaard Intel bakje meer inkomt. Omdat ik een tweaker ben
Owke, dus ben je pas een tweaker als een Athlon heb??, want ik ben geen tweaker omdat ik Intel heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 19:53 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

achja sommige modjes zijn snel pissig heh...
ik vind het ook behoorlijk zielig om dit topic weg te halen maja sommige modjes kicken erop om topics weg te halen heh... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zinloze discussie, floris heeft dit flamerige topic in de trashcan gezet.

Omdat het flamerig was, niet omdat je exirion of HlpDsK had "uitgeluld" (kinderachtig van je om dat zo te laten lijken, lekker tegen de crew opboxen :Z).

Ga je even ergens anders vervelen ofzo..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 19:58 schreef Damian het volgende:

[..]

Owke, dus ben je pas een tweaker als een Athlon heb??, want ik ben geen tweaker omdat ik Intel heb...
Ongelofelijk. Dat staat er helemaal niet. IK wil geen standaard (ik tweak!) Intel bak. Net zo goed als ik geen standaard AMD bak wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 19:59 schreef MaXxX het volgende:

[..]

achja sommige modjes zijn snel pissig heh...
ik vind het ook behoorlijk zielig om dit topic weg te halen maja sommige modjes kicken erop om topics weg te halen heh... |:(
En dat is dus niet dit modje. Maar er wordt hier beweerd dat ik dat wel zou doen. En dat is niet zo. Ik mod objectief. En dat doet de hele crew dus deze insinuaties zijn een belediging voor de hele crew zelfs.

Voor de 2e keer: ik heb dat topic niet gemoved. Ik lees hier pas dat dat topic gemoved is. En toch meent men te moeten beweren dat ik het gedaan zou hebben omdat men mij tegenspreekt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.