Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
nou ze hebben ze ook bij tweakshop is een heel goede winkel ken je die nee dacht ik al
Maak goede zinnen!!!!
Maak goede zinnen!!!!
tuurlijk ken ik tweakshop wel, maar daar staan ook alleen de zwarte fan's.
op de site van enermax staan ze ook in het zwart !!!
en die zoek ik !!!
en die zoek ik !!!
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
tuurlijkOp vrijdag 22 maart 2002 18:14 schreef Alnitak het volgende:
tuurlijk ken ik tweakshop wel, maar daar staan ook alleen de zwarte fan's.
en die zoek ik !!!
Verwijderd
Die zwarte heb ik nog nergens gezien. Ze zullen ook niet in Nederland te koop zijn als jij al zo goed gezocht hebt.
*zucht* als je nou ff goed leest wat ie wil... 
Hij wil fans met zwarte behuizing en doorzichtige bladen... deze zitten in de Enermax PSU's, maar zijn nergens in nederland te krijgen.
Hij wil fans met zwarte behuizing en doorzichtige bladen... deze zitten in de Enermax PSU's, maar zijn nergens in nederland te krijgen.
In het bovenstaande was dus gewoon een spelfout gemaakt... (hierboven verbeterd)Op vrijdag 22 maart 2002 18:14 schreef Alnitak het volgende:
tuurlijk ken ik tweakshop wel, maar daar staan ook alleen de zwarte roze fan's.
en die zoek ik !!!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Dat heet een woordfout.Op vrijdag 22 maart 2002 20:41 schreef Demoniac het volgende:
In het bovenstaande was dus gewoon een spelfout gemaakt... (hierboven verbeterd)
groen komt er ook aan.Op vrijdag 22 maart 2002 20:53 schreef Pureoptical het volgende:
Ik heb ze ook al in blauw gezien bij Wallabie, maar zwart nog niet!
Pagina: 1