Toon posts:

Ik ben het niet eens met mijn OW

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het niet eens met het de OW die ik heb gekregen!

Vanwege het volgende ivm het verbod op het gebruik van M-dollar.
Waarom zou je Microsof kort weg MS niet mogen afkorten naar 'M$' hetgeen mag mischien als kinderachtig worden beschouwd maar is toch redelijk gangbaar, aangezien het feit dat Microsoft bekend staat als een bedrijf die probeert de consument behoorlijk 'uitteknijpen' en misbruik probeert te maken en maakt van zijn machts/monopolie positie op de PC markt...
Ik wil met deze reactie niet redeneren dat deze genoemde zaken waar zijn enkel is dit wel het idee wat een groot deel van de mensen en voornamelijk 'wij' tweakers bij Microsoft hebben...dus ik vind dat de afkorting 'M$' moet kunnen..maar zoals iedereen wel weet ik ben geen MOD.
Daarom zal ik er toch gehoor aangeven om de afkorting 'M$' niet te gebruiken voor Microsoft of kortweg MS.
Ik geef duidelijk aan dat ik NIET aan het flamen ben en het verboden woord enkel gequoteerd gebruik om aantegeven waar het om gaat en mijn mening weer te geven, tevens vermeld ik hierbij waarom ik en anderen deze afkorting gebruiken.
Tevens vermeld ik ook dat dit mijn bevindingen zijn en ik dit dus ABSOLUUT en onder geen enkele manier als FLAME heb bedoeld!!!

Dus wat ik wil vragen haal die OW aub weg!

Topic:
[topic=445300/5/50]

p.s. kan die mail met de melding van de OW geforward worden naar skunkah@hotmail.com aangezien het feit dat ik niet bij mijn @genieinternet.com account kan aangezien ik niet langer voor dit bedrijf werk en ik waarschijnlijk volgende week maandag pas weer een non-FREE pop3 account heb die ik mag registreren op de GOT.

bvd. SkunkAh aka xCAT(-Industries)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 15:23
Topic #2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=447094/1/999]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 14:36

Jaymz

Keep on moving !

<a href="mailto:bemiddelaar@tweakers.net">Mail</a> de bemiddelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net sturen.
heel simpel dus.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 22 maart 2002 17:34 schreef skunkah het volgende:

p.s. kan die mail met de melding van de OW geforward worden naar skunkah@hotmail.com aangezien het feit dat ik niet bij mijn @genieinternet.com account kan aangezien ik niet langer voor dit bedrijf werk en ik waarschijnlijk volgende week maandag pas weer een non-FREE pop3 account heb die ik mag registreren op de GOT.

bvd. SkunkAh aka xCAT(-Industries)
Je kunt je adres toch gewoon in je profiel aanpassen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 17:36 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Je kunt je adres toch gewoon in je profiel aanpassen :?
Normaal gezien wel idd... enkel is het geval accounts die gratis zijn als hotmail.com niet geaccept worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Om de boel centraal te houden (en de directe klacht tegen je OW hoort bij de bemiddelaar) een slotje.

De discussie vind ergens anders al plaats: :)
[topic=447094/1/100]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.