Ik ben het niet eens met het de OW die ik heb gekregen!
Vanwege het volgende ivm het verbod op het gebruik van M-dollar.
Tevens vermeld ik ook dat dit mijn bevindingen zijn en ik dit dus ABSOLUUT en onder geen enkele manier als FLAME heb bedoeld!!!
Dus wat ik wil vragen haal die OW aub weg!
Topic:
[topic=445300/5/50]
p.s. kan die mail met de melding van de OW geforward worden naar skunkah@hotmail.com aangezien het feit dat ik niet bij mijn @genieinternet.com account kan aangezien ik niet langer voor dit bedrijf werk en ik waarschijnlijk volgende week maandag pas weer een non-FREE pop3 account heb die ik mag registreren op de GOT.
bvd. SkunkAh aka xCAT(-Industries)
Vanwege het volgende ivm het verbod op het gebruik van M-dollar.
Ik geef duidelijk aan dat ik NIET aan het flamen ben en het verboden woord enkel gequoteerd gebruik om aantegeven waar het om gaat en mijn mening weer te geven, tevens vermeld ik hierbij waarom ik en anderen deze afkorting gebruiken.Waarom zou je Microsof kort weg MS niet mogen afkorten naar 'M$' hetgeen mag mischien als kinderachtig worden beschouwd maar is toch redelijk gangbaar, aangezien het feit dat Microsoft bekend staat als een bedrijf die probeert de consument behoorlijk 'uitteknijpen' en misbruik probeert te maken en maakt van zijn machts/monopolie positie op de PC markt...
Ik wil met deze reactie niet redeneren dat deze genoemde zaken waar zijn enkel is dit wel het idee wat een groot deel van de mensen en voornamelijk 'wij' tweakers bij Microsoft hebben...dus ik vind dat de afkorting 'M$' moet kunnen..maar zoals iedereen wel weet ik ben geen MOD.
Daarom zal ik er toch gehoor aangeven om de afkorting 'M$' niet te gebruiken voor Microsoft of kortweg MS.
Tevens vermeld ik ook dat dit mijn bevindingen zijn en ik dit dus ABSOLUUT en onder geen enkele manier als FLAME heb bedoeld!!!
Dus wat ik wil vragen haal die OW aub weg!
Topic:
[topic=445300/5/50]
p.s. kan die mail met de melding van de OW geforward worden naar skunkah@hotmail.com aangezien het feit dat ik niet bij mijn @genieinternet.com account kan aangezien ik niet langer voor dit bedrijf werk en ik waarschijnlijk volgende week maandag pas weer een non-FREE pop3 account heb die ik mag registreren op de GOT.
bvd. SkunkAh aka xCAT(-Industries)