Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ik heb hetzelde probleem . nou ja bijna dan./
Als ik mijn bureaulamp aanzet en die staat te dicht bij mijn monitor gaat het beeld ook trillen.
Misschien moet je ze wel iets verder uit elkaar zetten
Als ik mijn bureaulamp aanzet en die staat te dicht bij mijn monitor gaat het beeld ook trillen.
Kabels zijn niet lang genoeg, en het bureau niet groot genoeg. Ik ga nu ff kijken hoe ik die refreshrate toch in kan stellen.Op vrijdag 22 maart 2002 17:31 schreef Galaxis het volgende:
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Je kan 2 dingen proberen:Op vrijdag 22 maart 2002 17:32 schreef C}{@0$ het volgende:
[..]
Kabels zijn niet lang genoeg, en het bureau niet groot genoeg. Ik ga nu ff kijken hoe ik die refreshrate toch in kan stellen.
- beide monitoren degaussen
- Een metalen plaat (bijvoorbeeld de zijkant van je kast) tussen de monitoren inzetten. Misschien dat het helpt.
Choose life
Zeker een halogeen burolamp met een trafo.Op vrijdag 22 maart 2002 17:31 schreef Galaxis het volgende:
Ik heb hetzelde probleem . nou ja bijna dan./
Die trafo geeft magnetische velden af die het monitorbeeld doet trillen (in 50 Hz).
Oplossing: of de trafo of de monitor goed afschermen met zilverfolie/ijzeren plaat/fijn kippegaas (je moet een kooi-van-Farady maken)
..of idd de trafo verder weg zetten.
Beide beeldschermen beinvloeden elkaar ook door het magnetsche velden. IJzeren plaat ertussen (die van de zijkant van de pc-kast bijv.)
Edit: te laat
Ok, ik heb nu de puter er tussenin gezet. Het is al heel veel minder geworden (en een grote kabelzooi
), maar ik denk dat als ik die refreshrate hoger kan zetten het wel helemaal werkt. Nu irriteert het nog. Powerstrip helpt trouwens niet. 
edit:
Is er nog een tussenstap tussen 72 en 60?
Is er nog een tussenstap tussen 72 en 60?
Pagina: 1