Toon posts:

Modjes leer lezen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=446995]

Zie einde reactie van JvS

....daar ging het helemaal niet om

misschien wel onzinnig om nog een topic te openen om erover te zeiken...maar als je modjes nu eens beter leren lezen... *sigh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nu ben je iig niet te lui om een link naar het topic te posten waar het over gaat... :{

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modjes zijn God hier hoor, niet Jezus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:47
Ja, heb ik ook wel eens, begrijpen ze 't weer eens helemaal verkeerd omdat ze geen zin hebben om 't te lezen. En om er vervolgens weer een topic voor te openen.....

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 17:21 schreef inquestos het volgende:
Ja, heb ik ook wel eens, begrijpen ze 't weer eens helemaal verkeerd omdat ze geen zin hebben om 't te lezen. En om er vervolgens weer een topic voor te openen.....
Kun je niet eens wat linkjes geven, ipv blaaten? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 17:20 schreef Flipke het volgende:
Modjes zijn God hier hoor, niet Jezus :+
nouja.....het valt me gewoon op dat modjes gewoon best vaak hun fouten niet toe durfen te geven...

ipv gewoon te zeggen"ja je hebt gelijk sorry" proberen ze alsnog gelijk te krijgen door een hele "normen & waarden"verhaal eromheen te lullen

gewoon wat ik vind...begrijp dat de modjes dit niet zo leuk vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 14:36

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij legde Floris luid en duidelijk uit waarom 'jouw' draadje dicht was.

[edit: was ff dicht, maar ik miste een reactie, dus weer open :P]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 17:23 schreef Jaymz het volgende:
Volgens mij legde Floris luid en duidelijk uit waarom 'jouw' draadje dicht was.
jij leest dus ook al niet.....

Ik heb het over de reactie van JvS...
"Kinderachtig gedoe..blablabla"

snappie......hij heeft gewoon de hele topic misschien niet eens gelezen en beargumenteer dat ik kinderachtig begin te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 maart 2002 17:25 schreef KingSky het volgende:

[..]

jij leest dus ook al niet.....

Ik heb het over de reactie van JvS...
"Kinderachtig gedoe..blablabla"

snappie......hij heeft gewoon de hele topic misschien niet eens gelezen en beargumenteer dat ik kinderachtig begin te doen
Maar aan de andere kant scheer je wel gelijk veel mods over een kam. We staan heus wel open voor kritiek en zijn niet bang om fouten toe te geven.

Die vorige LA-topic was naar mijn mening niet echt duidelijk wat je wilde hoor. Je vond het onterecht dat ie gesloten was, je had geen zin om er een linkje bij te zoeken en even later merkte je op dat andere topics die vergelijkbaar waren wél open blijven.

Dan lijkt het mij toch echt dat je daarover gaat 'klagen'. Dat je dit misschien niet zo bedoelt, is een ander verhaal, maar dat komt dan eerder door miscommunicatie dan dat wij ubermods onszelf te goed vinden om fouten ed toe te geven.

edit: nogmaals: het is niet mijn bedoeling om een kruistocht tegen jou te beginnen, maar proberen uit te leggen waarom bepaalde dingen slecht over kunnen komen, en dat is niet uit arrogantie of onwil (je kan natuurlijk altijd van het slechtste uitgaan terwijl wij modjes ook maar ons 'werk' proberen te doen, met bijbehorende foutjes).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 17:31 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant scheer je wel gelijk veel mods over een kam. We staan heus wel open voor kritiek en zijn niet bang om fouten toe te geven.

Die vorige LA-topic was naar mijn mening niet echt duidelijk wat je wilde hoor. Je vond het onterecht dat ie gesloten was, je had geen zin om er een linkje bij te zoeken en even later merkte je op dat andere topics die vergelijkbaar waren wél open blijven.

Dan lijkt het mij toch echt dat je daarover gaat 'klagen'. Dat je dit misschien niet zo bedoelt, is een ander verhaal, maar dat komt dan eerder door miscommunicatie dan dat wij ubermods onszelf te goed vinden om fouten ed toe te geven.
owkeee sorry dat ik alle modjes over 1 kam scheer
mijn fout....

Maar ik heb merkte nergens op dat vergelijkbare topic wel open mochten blijven.
Ik heb alleen gezegd dat ik begrijp dat topics(bv OVERSTAPPERS topics) wel gesloten zouden worden omdat die de hele HK vol spammen

Dus ik wilde alleen weten waarom mijn vorige topic met een duidelijke inhoud en geen echte onzin opeens gesloten werd zonder duidelijke beargumentering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 22 maart 2002 17:36 schreef KingSky het volgende:

[..]

owkeee sorry dat ik alle modjes over 1 kam scheer
mijn fout....

Maar ik heb merkte nergens op dat vergelijkbare topic wel open mochten blijven.
Ik heb alleen gezegd dat ik begrijp dat topics(bv OVERSTAPPERS topics) wel gesloten zouden worden omdat die de hele HK vol spammen

Dus ik wilde alleen weten waarom mijn vorige topic met een duidelijke inhoud en geen echte onzin opeens gesloten werd zonder duidelijke beargumentering
Oke, perfect. Dan zijn we het er verder gewoon over eens ja :) (ook mijn fout over dat stukje lezen... ik interpreteerde die zin verkeerd omdat die nogal onduidelijk voor mij was).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat topic ging dus dicht omdat je geen zin had om een url te geven en omdat je met een 'ja maar waarom mag die dan wel' achtige kinderachtige redenatie aan kwam zetten...

Verder wil ik je DRINGEND adviseren wat minder flamerig en hooghartig te gaan zitten doen in LA.

"jezus modjes leer lezen"

wil ik eigenlijk alleen maar beantwoorden met:

"Jezus KingSky, leer normaal doen" :Z
ik beoordeel topics in LA. als jij met een topic over een slotje in de HK (!) aan komt zetten, waar modereren subjectief is en je heb daarnaast ook nog eens GEEN ZIN om de url erbij te geven, dan kan je wat mij betreft een normale discussie vergeten.

Ook met deze achterlijke topictitel kan je het trouwens vergeten, leer goed interpreteren ofzo :Z

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-10 18:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
vloek uit de titel gesloopt, gedraag je graag niet alsof je alleen op deze aardkloot rondloopt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 22 maart 2002 17:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hoor ik niet bij de mods maar bij de lite-mods, en gelukkig maken lite-mods nooit fouten dus hoeven wij ook nooit fouten toe te geven *D

:+

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1