Toon posts:

iiyama 413 + g-kracht gts (det. 28.32)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn nieuwe monitor kwam vandaag binnen, en nam gelijk maar ff een kijkje op www.nvidia.com
Ik vond daar nieuwe drivers, de detonator 28.32 die heb ik ook gelijk ff geinstalleerd. Maar daarna, toen ik de refreshrate fix opnieuw wilde installeren (win2k), kreeg ik deze melding.
[image]http://www.geocities.com/mdkillor/help.jpg[/image]
is de enige oplossing terug gaan naar de vorige detonator?

Verwijderd

plaatje doet t niet.

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, pic doet het niet
klote geocities

ik citeer: The program was unable to read your display adapter setup information.

This can be result of outdated device list. Please update the device list by clicking the "supported.... blabla
Nadat ik de lijst geupdate heb, krijg ik dezelfde melding

Verwijderd

als je nou eerst je normale vid kaart drivers ff installed en dan alles goed insteld en dan die nieuwe detonator drivers eroverheen misschien dat i het dan wel goed doet.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als mdkiller, en ik heb gedaan wat pointer zei, maar bij mij lijkt dat niks uit te maken... :'(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 17:06 schreef DrWokkel het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem als mdkiller, en ik heb gedaan wat pointer zei, maar bij mij lijkt dat niks uit te maken... :'(
En heb je de officiele drivers die d'r bij zaten ook gewoon als eerste geinstalleerd of eerst de Detonator drivers?

Verwijderd

Topicstarter
nope, helpt hier ook niet

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor de duidelijkheid: het werkende plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2595522312

De refresh rate fix werkt sowieso niet bij de meeste mensen met de nieuwere (vanaf 27.xx) niet. Kijk anders hier effe, ik ben hem zelf ook aan het downen, misschien dat deze wel werkt :)

[topic=447127/1/50]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 17:07 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

En heb je de officiele drivers die d'r bij zaten ook gewoon als eerste geinstalleerd of eerst de Detonator drivers?
ehm.. dat is al een tijdje geleden, volgens mij gelijk detonators.
Ik had hiervoor de 21.83, die het perfect deden. Nu met die 28.32 wil het niet echt. Zal wel gewoon wachten zijn op die updated-list of niet?

Verwijderd

Je kunt zelf in het register, under HLM\system\currentcontrolset\control\video\0000

de waarden instellen, je moet dan zelf wat resoluties toevoegen in de volgende trant:

1024,768,-32-85;1280,1024,-32,-85 etc zo geeft ie refreshrates van 85 en hoger voor die resoluties..
Pagina: 1