Toon posts:

Line out naar stereo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht vanmiddag laat ik eens mn pc aansluiten op mn stereo, dus ik alles klaargezet en stereo aangesloten op line out, krijg ik geen geluid,via de speakeruitgang werkt het gewoon.Nou was mijn vraag moet ik in windows xp iets instellen ofzo dat mn line out ook gaat werken.

mn geluidskaart is een creative legacy(ofzoiets)es1371/1373

(mn bedoeling is dus om via winamp geluid muziek op mn stereo te krijgen)

bij voorbaat dank

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:09
je kan ff proberen om de gewone lijnuitgang (die je normal naar je speakersetje doet) op een line-in van je stereo te gooien
moet altijd werken

Tijd van werken, tijd van rusten

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Is dat wel een line-out ? Zo ja, open de mixer settings eens van je geluidskaart en kijk of die uitgang niet gemute is.

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik nu ff en het werkt ook maar dan heb ik bij mn pc geen geluid meer(zit in een andere kamer)is het mischien mogelijk om er nog een geluidskaart in te douwen of gaat dat niet werken?

Verwijderd

Dat kan ook, maar is het niet makkelijker om het met een splittertje te doen??? :?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik heb hier een hele zooi ouwe pc troep en daar zit vast nog een geluidskaartje tussen en voor een splitter moet ik weer naar de winkels en heb ik geen zin in nu...

dus ga ff kijken of er nog een geluidskaartje bij past...:)

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Je kan ook zelf een splitter maken, hoef je niet naar de winkel.

Verwijderd

Topicstarter
ja kabeltjes knippen zo heb ik ook mn het kabeltje gemaakt voor stereo-pc maar een 2e geluidskaart werkt niet, conflictende irqs enzo.dus ga maar kabeltje splitten

thanx anyway
Pagina: 1