Toon posts:

Ohh, welke videokaart - deel2 :)

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Okay,

ff een updated(je).

Die celeron 533 (466 was niet meer te verkrijgen) draait dus niet op mijn LX bordje.

Nu is dat geen probleem (dat had ik al verwacht, het nieuwe MOBO wordt een Apollo 133MHZ bord (welk merk is nog niet duidelijk)), maar nu zit ik weer te twijfelen welke videokaart ik zal nemen.

De voodoo3 2000 (+- 220,-) of de Geforce MX (+-420,-)

Aan de ene kant is de voodoo lekker goedkoop, en kan ik geld uitsparen (videokaarten gaan toch zo snel), aan de andere kant is de geforce een stuk sneller.

Help...... :)

Pieter

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik zou echt voor de gforce gaan, ik heb zelf een celly 500@566 met voodoo3-2000 Pci, en kan wel :r op die kaart, haal soms met quake3 maar 10Fps :( . Ben tenminste van plan een gf Mx te kopen.

Eppie

Verwijderd

De voodoo 3 is een ZUIGKAART
koop GF2MX ;)

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
De voodoo3 is dus GEEN zuigkaart en kost maar 177 gulden bij Mediamarkt in Rotterdam en 199 bij DYnabyte en Dixons. Goed oveklokbaar, mega-compatible, en op 16-bit kleur de beste prijs/kwaliteit!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Ik heb de voodoo3 ook gehad en het is een ZUIGKAART!!!
Ben er behoorlijk op vooruit gegaan met mn Geforce 2 MX

Verwijderd

ik hep ook de mx gekocht (prophet 2 mx)
zeker lekkere kaart in ieder geval beter als een voodoo 3 :)

Verwijderd

Die G-Force MX kost echt geen 420 gulden hoor. Die van hercules/guillemot kost "maar"
350. Ik zou gewoon de g-force nemen!

P.S.

Kijk maar es op prijsindex.net

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
De GF2MX biedt een prima prijs/prestatieverhouding...

Zorg wel dat je een Via Apollo PRO (VIA694X) moederbord krijgt want anders heb je er nog niet veel aan (memory performance zo ongeveer dramatisch)...

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt...

hen nu mijn keuze gemaakt:

Giga-byte GA-6VX7-4X (En dus de Pro (a) versie) Met dank een hardwareinfo.net voor de review :)

Asus v7100 pure (had de winkel direct op voorraad voor 420,- (is die 350,- geen excl???)

En een celeron 566

Bedankt voor jullie reacties (ook op mijn audio vraag)

Pieter

• Method_c
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 21:25
Het staat hier misschien helemaal los van maar ik wou toch even opscheppen met de 3d kaart die ik ga halen binnekort ATI RADEON 64 MB DDR :P maarja kheb nu een matrox g400 max 32mb millenium en dat blijft een kewl kaartje maar toch wil ik een beetje meegroeien in de maatschappij met mn athlon 700 :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dit staat er los van en ja je schept op :)

Tuurlijk is die kaart errug snel, maar deze upgrade was voor mijn 2e pc en ik wilde de kosten i.d. perken houden

Pieter
Pagina: 1