dan heb je niet goed gezochtOp vrijdag 22 maart 2002 15:59 schreef Jim het volgende:
graag, kon hem niet vinden
ajb: http://www.sprintbiz.com/icc/app/sim/
ik bedoelde eigenlijks de echte msn messenger.
niet een variant.
ik wil kunnen inloggen met mijn hotmail account.
niet een variant.
Verwijderd
Ga dan eens lezen, de oplossing hierboven werkt gewoon met je hotmail account !Op vrijdag 22 maart 2002 17:42 schreef Jim het volgende:
ik bedoelde eigenlijks de echte msn messenger.
niet een variant.
Verwijderd
Ben ik nou zo stom?
Ik heb nog niet gezien hoe je daaro moet inloggen met je MSN account.
Kan iemand iets gedetailleerdere info geven? Het gaat toch om deze link?
Ik heb al een useraccount aangevraagd.http://www.sprintbiz.com/icc/app/sim/
Kan iemand iets gedetailleerdere info geven? Het gaat toch om deze link?
Ik heb al een useraccount aangevraagd.http://www.sprintbiz.com/icc/app/sim/
Lijkt me sterk dat ze msn blokkeren eigenlijk, gaat toch via poort 80? of heb ik dat mis... Nahja iig, dit is iets waar ik al een poos naar zocht... Thnx
Als via Proxy inbelt, werkt het niet altijd hoor.Op vrijdag 22 maart 2002 21:18 schreef EsCo het volgende:
Lijkt me sterk dat ze msn blokkeren eigenlijk, gaat toch via poort 80? of heb ik dat mis... Nahja iig, dit is iets waar ik al een poos naar zocht... Thnx
Mijn pa belt met internet van zijn werk in, daar doet msm het niet op
Anders kon ik mooi met pa ouwehoeren.
Verwijderd
Weet iemand hoe je daar registreert, bij Sprintbiz? Die zit te vragen naar een Toll-Free-Number, voor dat audio ding. Ik zou echt niet weten waar je dat nummer haalt
Verwijderd
Dat zou ik ook heel graag weten.Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 16:30:
Weet iemand hoe je daar registreert, bij Sprintbiz? Die zit te vragen naar een Toll-Free-Number, voor dat audio ding. Ik zou echt niet weten waar je dat nummer haalt
Verwijderd
Klik hier eensVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 16:30:
vwk in "Sprintbiz Instant Messenger"
Zijn verscheidene msn vervangers topics langsgekomen, ook de afgelopen tijd
Probeer anders eens de omega search als je er met de gewone niet uit komt!
Verwijderd
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 16:33:
[...]
Klik hier eens
vwk in "Sprintbiz Instant Messenger"
Zijn verscheidene msn vervangers topics langsgekomen, ook de afgelopen tijd
Probeer anders eens de omega search als je er met de gewone niet uit komt!
Ik wil graag weten hoe je dit gedaan hebt zonder de telefoonnummer in te vullen.Attention All Users:
As Sprint moves toward an integrated conferencing service, in order to continue utilizing Sprint Instant Message, you will be required to be a registered user of Sprint Personal ConferencingSM.
You must also ensure that the email address within your profile is a current, valid email address. All accounts that do not contain a valid email address and Sprint Personal Conferencing chairperson/participant/dial-in numbers will be disabled on 11/15.
Verwijderd
En de telefoonnummer? Die laat u niet door zolang dat nummer er niet staat. En je eigen nummer uitvinden gaat ook niet
Verwijderd
Je leest echt niet he, er staat bij, fields with an * are required.Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 17:03:
En de telefoonnummer? Die laat u niet door zolang dat nummer er niet staat. En je eigen nummer uitvinden gaat ook niet
Staat er bij phone number een *?
nee. Dus je kan het gewoon skippen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()