realmedia afspelen in windows media player?

Pagina: 1
Acties:

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
hey mensen,

is het mogelijk om realmedia bestanden af te spelen in
de windows media speler ? (het standaard ding in windows xp)

want ik heb het gehad met realplayer :(

als dit kan kan iemand dan even uitleggen hoe of een link naar een site geven over hoe dat kan?

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Nee..

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

nopez, gaat idd niet lukken.
real houdt die codec alleen voor z'n eigen producten.

• klomp
balen ;(

Verwijderd

die nieuwe realplayer basic is toch niet zo erg?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Op vrijdag 22 maart 2002 18:46 schreef mixologist het volgende:
die nieuwe realplayer basic is toch niet zo erg?
Die basic is wel erg. Ik zelf ben ook al op zoek geweest om realmedia bestanden te converteren naar iets wat de Media player wel begrijpt. Maar de programmatjes die dat beloven vereisen een geinstalleerde Realplayer. En die weiger ik te installeren. Moet je voor de grap maar eens lezen waar je mee accoord gaat al je op YES, I AGREE klikt.

Murphy was an optimist

• klomp
tis gewoon erg ja dat realplayer ding...

alleen dat reclame al wat je krijgt bij het afsluiten
en dat stomme k*t icoontje in je taakbalk :r :r

ik wil gewoon iets hebben dat realplayer vervangt en het liefst een .dll in me windhoos media player ofzo

niet dat dat ooit zal gebeuren maarja

Verwijderd

mjah, ik weiger realplayer gewoon nog te installeren.
soms wel es klote, laatst nog een preview van een supernieuwe release in realaudio en toen heb ik 'm maar ff bij m'n pa geluisterd. Bij mij komt hij er in elk geval niet meer op.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Als je tijdens het installeren gewoon alles uitvinkt wat ie vraagt hou je alleen een basis realplayer over, scheelt een hoop ellende en geen overbodige icoontjes......

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 22:17

Dr C

met C en CK

sorry voor het omhoogkicken van een oude topic, maar ik wou ff weten of er ondertussen al iets op gevonden is. Dat ding (codec) is toch wel vrij makkelijk eruit te halen, desnoods met illegaal-geweld :)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Verwijderd

Ja, het kan wel. Er is namelijk een codec voor zoiets, /me gaat het nu zoeken

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
ik converteer die dingen meestal met een screenrecorder progje (dat kan ook webcams opnemen van het beeld) als je de juiste codec gebruikt en het origineel van aardige kwaliteit is dan kun je best goeie resultaten halen hiermee, het is wel niet direct converten maar toch.

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:40
Ik had laatst idd ook een plugin (of codec) te pakken voor WinAmp waarmee ik Real Audio bestanden kon afspelen. Alleen nu een nieuwe pc en kan die plugin niet meer vinden. Maar als er zoiets is voor Winamp, zal de codec ook wel ergens te vinden zijn denk ik (waarschijnlijk niet volkomen legaal dan). :)
Pagina: 1